کد خبر: 374270
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۱:۱۹:۲۵
| |

سرپرست بسکتبال ذوب‌آهن: می‌توانیم به پلی‌آف برسیم

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: اعتماد به نفس بازیکنان بعد از برد مهرام بیشتر شده و فکر می‌کنم بتوانیم در پلی‌آف حضور داشته باشیم.

سرپرست بسکتبال ذوب‌آهن: می‌توانیم به پلی‌آف برسیم
کد خبر: 374270
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۱:۱۹:۲۵

اعتمادآنلاین| سیدتقی گلستانه امروز در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است، بچه‌ها بهتر بازی می‌کنند؛ بعد از برد مهرام اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شده است.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن افزود: تیم خوب تمرین می‌کند و پنج‌شنبه با مس کرمان بازی داریم که در بازی رفت آن‌ها را شکست داده بودیم؛ امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و پیروز میدان باشیم.

وی در مورد پیوستن نمانیا بسوویچ به ذوب‌آهن گفت: بازیکن صربستانی در کنار تیم تمرین می‌کند اما مشخص نیست به بازی فردا برسد یا خیر؛ هنوز قرارداد با وی بسته نشده است و به احتمال زیاد امروز یا فردا این قرارداد بسته می‌شود و قرارداد یکی از بازیکنان خارجی فعلی فسخ می‌شود.

گلستانه در مورد احتمال حضور این تیم در پلی‌آف تصریح کرد: با بازی‌هایی که کردیم و صنعت نفت و مهرام را بردیم، فکر می‌کنم بتوانیم به پلی‌آف برسیم و حتی در رده بالاتر از هشتم قرار بگیریم، هر روز که می‌گذرد تیم بهتر بازی می‌کند.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مورد آخرین وضعیت پرونده بازی با شهرداری گرگان گفت: در نامه‌ای جوابیه فدراسیون را دادیم و به مراجع بالاتر نامه‌نگاری کردیم و پیگیر حقوقمان هستیم، این اتفاقی تازه نبوده است و همین امسال 2 بار دیر به شهری که بازی داشتیم، رسیدیم و حتی تمرین نکردیم؛ به نظرم تصمیمی که فدراسیون گرفت درست نبود و همانطور که آقای محمدی گفتند اگر قرار باشد به فیبا شکایت می‌کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها