جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه تمرین تاکتیکی ترکیبی در منطقه دارنگون شیراز گفت: نیروی زمینی ارتش در تمامی رسته ها نیروهای زبده ای را در اختیار دارد و چنانچه تهدیدی صورت گیرد در کمترین زمان ممکن در نطفه آن را خفه خواهد کرد.

هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کنیم
کد خبر: 374299
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۳:۴۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ نوذر جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری تمرین تاکتیکی تیپ های هوابرد، زرهی و مرکز آموزش علوم و فنون شیراز گفت: ماموریت تیپ 55 هوابرد در راستای ماموریت های محوله در حوزه های مختلف صورت می‌گیرد و به دلیل اینکه بتوانیم کارکنان خود را چند مهارته کنیم آموزش هایی را در این راستا در نظر گرفتیم و پس از آموزش نهایی امروز یک تمرین تاکتیکی را به صورت ترکیبی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از سه ماه گذشته تعداد زیادی از تانک ها را بهینه سازی کردیم ، افزود: تعداد چندین دستگاه تانک در انواع مختلف توسط متخصصین داخلی بهینه سازی و تحویل تیپ های زرهی شد، در این تمرین تاکتیکی خدمه ها عملیات هایی را انجام دادند که توسط ماهرترین خدمه‌های تانک‌ها در مسابقات ارتش های جهان انجام شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز با حضور فرمانده کل ارتش کارکنان زرهی مهارت خود را روی تانک های بهینه سازی شده داخلی به نمایش گذاشتند و تحرک، قدرت و ضربت آتش تانک های تیپ 37 زرهی مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت.

امیر سرتیپ نعمتی به ویژگی های تیپ 55 هوابرد اشاره کرد و گفت: از جمله ویژگی های تیپ 55 هوابرد، اجرای فرود در هر منطقه جغرافیایی با تمامی تجهیزات است. دومین ویژگی کارکنان تیپ 55 هوابرد استفاده از چترهای تولید داخل است که توسط خودشان تولید شده است.

وی تصریح کرد: تیپ 55 هوابرد ذاتاً یک یگان مانوری است، اما در حال حاضر برابر آموزش هایی که دیدند چند مهارته شده و علاوه بر اجرای پرش، استفاده از تجهیزات زرهی را نیز بطور کامل فرا گرفته اند که در این تمرین تاکتیکی به صورت ترکیبی با تیپ 37 زرهی اجرای ماموریت کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به آمادگی رزمی و جسمانی کارکنان یگان های حاضر در این تمرین تاکتیکی اشاره کرد و افزود: کارکنانی که بخواهند چند مهارت خاص را همزمان انجام دهند، باید از آمادگی رزمی و توان جسمانی بالایی برخوردار باشند، در این تمرین ترکیبی ما شاهد ثبت تحرک ، قدرت و جابجایی سریع یگان ها بودیم، این رکورد به واسطه آمادگی رزمی و جسمانی ثبت شد.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: آموزش های ما فقط مختص تعداد کمی از کارکنان نیست، در حال حاضر تمامی کارکنان هوابرد و زرهی آموزش های ترکیبی را فرا گرفته اند و آمادگی اجرای ماموریت های مختلف در هر نقطه از جغرافیای کشور را دارند.

وی استفاده از تجهیزات بهینه سازی شده داخلی را از جمله اهداف تمرین تاکتیکی در منطقه دارنگون شیراز خواند و گفت: ما سعی داشتیم علاوه بر مهارت آموزی کارکنان از تجهیزات داخلی و بهینه سازی شده و ارتقا یافته در حوزه های " چتر " و زرهی استفاده کنیم که این موضوع مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در تمامی رسته ها نیروهای زبده ای را در اختیار دارد و در کمترین زمان ممکن چنانچه تهدیدی صورت گیرد در نطفه آنرا خفه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها