کد خبر: 374318
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۳:۰۲:۰۴
| |

پشت پرده ویدئوی منتشر شده از فرودگاه امام خمینی درباره «مهاجرت» چه بود؟

از شب گذشته ویدئویی کوتاه در شبکه اجتماعی توییتر توسط یک کاربر منتشر شد که در آن چند دختر و پسر در حالی که یک موزیک را بازخوانی می کردند افراد حاضر در فرودگاه امام خمینی به ماندن در وطن و انصراف از مهاجرت تشویق می کردند.

پشت پرده ویدئوی منتشر شده از فرودگاه امام خمینی درباره «مهاجرت» چه بود؟
کد خبر: 374318
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۳:۰۲:۰۴

اعتمادآنلاین| این ویدوئ تنها چند ساعت پس از انتشار مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی داخل و خارج از کشور قرار گرفت به طوری که برخی از آنها با یادآوری خاطرات خود از مهاجرت و ترک وطن ضمن ابراز دلتنگی تمایلی را برای بازگشت از خود نشان ندادند!


نکته حائز اهمین در این است که انتشار این ویدئو همزمان شده است با مهاجرت "نوید زنگنه " کشتی گیر ملی پوش تیم ملی ایران که قرار است دو هفته دیگر با دو بنده تیم ملی کانادا بر رو تشک برود.

این در حالی است هفته گذشته علیرضا فیروزجا یکی دیگر سرمایه های ورزشی این کشور و عضو سابق تیم ملی شطرنج ایران بنابه دلایلی که مسئولان وزارت ورزش بیشتر از هر کسی به آن اشراف دارند برای همیشه به فرانسه مهاجرت کرد.

سعید مولایی مدال آور دیگری است که طی دو ماه گذشته برای همیشه جلای وطن گفته و برای ادامه فعالیت حرفه ای خود به آلمان مهاجرت کرد.

اینکه هدف از راه انداختن این شو تبلیغاتی در فردوگاه امام خمینی چه بوده و سازندگان آن چه چیزی را قرار بود به مسافران حاضر در فرودگاه یادآوری کنند وظیفه خودشان است اما همه آنهایی که حتی برای یک بار هم که شده پایشان به فرودگاه امام خمینی باز شده می دانند که هماهنگی برای راه انداختن چنین برنامه ای بدون آنکه به جایی وصل باشید یا زور تان بیشتر از نهادهای انتخابی باشند امکان پذیر نیست؛ چنانچه بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در رابطه با انتشار این ویدئوی کوتاه در توییترش نوشت " این برنامه بخشی از ضبط کلیپی از پیش برنامه ریزی شده برای سازمان اوج در فرودگاه امام خمینی بود"

این اجرا یک پرفورمنس(نمایش اجرا محور ) بخشی از یک کلیپ است که فرودگاه امام ضبط شده و از سوی سازمان سینمایی اوج حمایت مالی و تهیه شده و قرار است در فضای مجازی و برخی شبکه های صدا و سیما مانند افق پخش شده و محتوای کلی آن در رابطه با موضوع مهاجرت است.

منبع: دیده بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها