کد خبر: 374333
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۳:۳۲:۳۷
| |

بارش باران و وزش باد شدید سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش باران و وزش باد شدید از یکشنبه هفته آینده بیشتر نقاط این استان را فرا می‌گیرد.

بارش باران و وزش باد شدید سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد
کد خبر: 374333
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۳:۳۲:۳۷

اعتمادآنلاین| علی ملاشاهی با بیان اینکه در این مدت شرایط برای بارش برف در ارتفاعات تفتان مهیاست اظهار داشت: تمرکز بارش‌ها در شهرستان‌های زاهدان، خاش، بزمان، میرجاوه، ارتفاعات شمالی ایرانشهر، دلگان و ارتفاعات سفیدآبه تا نصرت آباد خواهد بود.


وی افزود: همچنین از سفیدآبه تا نصرت آباد، زاهدان و سایر نقاط مرکزی و جنوب شرق سیستان و بلوچستان وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این شرایط تا اواسط وقت دوشنبه ادامه دارد، گفت: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال وقوع صاعقه و تگرگ، کاهش دید در جاده‌های ارتباطی استان و احتمال خسارت با توجه به وزش باد شدید از اثرات این سامانه در نقاط مختلف است.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت شهروندان از اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و پاکسازی کانال‌ها و جوی‌ها در سطح شهرها، محدودیت کار با داربست و خودداری از تردد در کنار ساختمان‌های در حال ساخت توصیه می‌شود.


ملاشاهی افزود: به علت شرایط بد جوی در ارتفاعات تفتان، از صعود به این قله نیز خودداری شود.


وی همچنین به بارش‌های شب گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بارش‌های خوبی در نواحی ساحلی استان روی داده که عمده بارش‌ها در خارج از ایستگاه‌های هواشناسی بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها