نمایندگان پارلمان لبنان: بستن راه‌ها در لبنان بازی با آتش است

2 نماینده لبنانی با اشاره به اقدام حامیان حریری و جعجع در بستن راه‌ها در برخی مناطق این کشور خواستار پایان دادن به این تحرکات شدند.

نمایندگان پارلمان لبنان: بستن راه‌ها در لبنان بازی با آتش است
کد خبر: 374338
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۲:۲۹

اعتمادآنلاین| «جمیل السید» از نمایندگان پارلمان لبنان اعلام کرد: با شتاب پیدا کردن روند تشکیل کابینه در لبنان، هواداران «سعد حریری» نخست وزیر دولت پیشبرد امور جاده سعد نائل و المرج و جدیتا را بسته‌اند و هواداران «سمیر جعجع» رئیس حزب القوات اللبنانیه هم اتوبان زحله در استان بقاع را بسته‌اند و شاید فردا شاهد بستن راه‌های دیگری باشیم.

او افزود: آنها خود تصمیم به بایکوت دولت و عدم مشارکت در آن گرفتند و احدی آنها را کنار نزده است پس چرا با آتش بازی می‌کنند و راه‌ها را می‌بندند.

السید تاکید کرد: بازی آشکار شده است و آتش خود محرکان را قبل از دیگران خواهد سوزاند و ارتش باید مانع آن شود.

این در حالی است که خبرنگار النشره گزارش داد: شماری از لبنانی‌ها، جاده سعد نایل-تعلبایا در زحله در استان بقاع لبنان را با سنگ و موانعی بستند. شماری نیز اتوبان زحله را در هر دو طرف بسته اند.

این رسانه لبنانی همچنین از تجمع تظاهرات‌کنندگان در ورودی بندر طرابلس لبنان خبر داد و اعلام کرد: تظاهرات کنندگان شعارهایی در توقف فساد و پاکسازی طرابلس از مفسدان سر دادند.

تظاهرات کنندگان در ورودی بندر طرابلس چادر زده اند اما در داخل آن عبور و مرور عادی است.

همزمان سلیم عون نماینده فراکسیون «لبنان قوی» در پارلمان لبنان هم اعلام کرد: هر که می‌خواهد که ندایش شنیده شود پس به ندای مردم گوش کند و مردم از بستن راه‌ها به تنگ آمده اند. روش تحقق خواسته این نیست تا کی و تا به کجا؟

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها