کد خبر: 374494
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۰:۵۸:۱۵
| |

پیشنهاد نامگذاری معبری به نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در پیام تسلیت خود در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: در اولین جلسه شورای شهر پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید سرافراز، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ارائه خواهم کرد تا نشان دهیم جایگاه کسانی که برای این ملک و ملت جان‌شان را فدا می‌کنند، همواره درمیان مردم زنده و جاوید خواهد ماند.

پیشنهاد نامگذاری معبری به نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 374494
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۰:۵۸:۱۵

اعتمادآنلاین| در متن پیام حجت نظری عضو شورای شهر تهران آمده است:

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ


سردار بزرگ ایران و اسلام، حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه‌اش رسید و شهید شد. باید هم تبریک گفت و هم تسلیت! تبریک به او که به خیل همرزمانش و شهدا در بهشت پیوست و جاودانه شد و تسلیت به ما که یک نظامی به معنای واقعی کلمه آزاده، شجاع، ضد فساد، کارکشته، دور از سیاست، آرامش بخش و مردمی را از دست دادیم.


شهادت حاج قاسم عزیز، اما جنایتی است که هیچ‌گاه از یاد ملت ایران فراموش نمی‌شود و همچون دیگر جنایات دولت آمریکا علیه کشورمان، در خاطر مردم ایران و جهان ثبت خواهد شد. این جنایت، رسوایی بزرگ ایالات متحده بود و مردم دیدند که چطور کشوری که ادعای مبارزه با تروریسم و داعش را دارد، بمب‌هایش برسر مرد اول مبارزه با داعش و عامل نابودی این جانیان روانه می‌شود! دولت‌مردان آمریکایی که انتقام نابودی داعش را از حاج قاسم و ملت ایران گرفتند، باید منتظر پاسخ جنایت‌شان باشند و بی‌تردد دست انتقام الهی از سفاکان و جنایتکاران، قوی‌ترین است.


در پایان اعلام می‌کنم که در راستای انسجام هرچه بیشتر و وحدت ملی و به نمایندگی از مردم تهران در شورای اسلامی شهر، در اولین جلسه شورای شهر پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید سرافراز، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ارائه خواهم کرد تا نشان دهیم جایگاه کسانی که برای این ملک و ملت جان‌شان را فدا می‌کنند، همواره درمیان مردم زنده و جاوید خواهد ماند و راهشان ادامه‌دار خواهد بود.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها