پیام الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

در پیام الیاس حضرتی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آمده است: اقدام آمریکا علیه فرمانده فداکار سپاه قدس بخشی از تمهیداتی است که این کشور برای سلطه بر منطقه و تشدید دشمنی با ملتهای مسلمان تدارک دیده است. برای آمریکا، خاورمیانه ای مطلوب است که همه دولتهای آن تابع سیاست سلطه جویانه واشنگتن باشند و هژمونی اسرائیل را بپذیرند

پیام الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی
کد خبر: 374540
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| متن پیام تسلیت الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سردار از جان گذشته دفاع مقدس و جهاد حاج قاسم سلیمانی به آرزویش رسید و شاهد شهادت را در آغوش گرفت. او که از خودگذشتگی و فداکاری را در جریان جنگ هشت¬ساله به اثبات رسانده بود، در یک دهه گذشته به نماد مقاومت اسلامی در منطقه مبدل شد. حاج¬قاسم شهید ضمن مبارزه با تروریسم داعشی و دیگر جریانهای تکفیری، مورد غضب و خشم آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس قرار داشت و سرانجام در یک حمله تروریستی به دست شقی¬ترین دولت ضدبشری به دیدار معبودش شتافت.


اقدام آمریکا علیه فرمانده فداکار سپاه قدس بخشی از تمهیداتی است که این کشور برای سلطه بر منطقه و تشدید دشمنی با ملتهای مسلمان تدارک دیده است. برای آمریکا، خاورمیانه ای مطلوب است که همه دولتهای آن تابع سیاست سلطه جویانه واشنگتن باشند و هژمونی اسرائیل را بپذیرند و منافع سرمایه داران آمریکایی را تامین کنند و هیچ مقاومتی در مقابل زیاده خواهی این کشور از خود نشان ندهند. ترامپ بیش از همه روسای جمهوری آمریکا سرنوشت این کشور را به تل آویو گره زده است و برای تمکین ملتها و دولتهای مسلمان به سیطره آمریکا و اسرائیل تلاش می¬کند. این کشور که به شکل محسوسی در پس جریانهای تروریستی خاورمیانه حضور دارد، دشمن آشکار جریانهایی است که در یک دهه گذشته به صورت صادقانه و همه¬جانبه با داعش و القاعده و دیگر گروههای تروریستی مبارزه کرده¬اند. ترور ناجوانمردانه سردار حاج¬قاسم سلیمانی تکمیل زنجیره اقداماتی است که آمریکا برای تضعیف جریان اصیل ضدتروریستی در خاورمیانه در دستور کار خود دارد.


شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر آقا امام زمان(عج) ، رهبری معظم انقلاب ،ملت ایران و امت اسلامی ، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا و ایثارگران و بخصوص به خانواده و بازماندگان و یاران آن شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم .خداوند روح آن شهید بزرگوار را در مراتب عالیه قربش با شهدا و صالحین و صدیقین محشور کند و به خانواده و بازماندگانش صبوری دهد.


الیاس حضرتی
قائم مقام حزب اعتماد ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها