کد خبر: 374548
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۶:۵۶
| |

پیام «سیدحسن نصرالله» به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی:

پیروزی‌های خط مقاومت به برکت خون پاک او افزایش خواهد یافت

در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، سیدحسن نصرالله در پیامی اعلام کرد: اینک ما مانده‌ایم، راه او را ادامه خواهیم داد و شبانه‌روز برای تحقق اهدافش خواهیم کوشید و پرچمش را در همه‌ی میدان‌ها و عرصه‌ها و جبهه‌ها بر دوش خواهیم داشت.

پیروزی‌های خط مقاومت به برکت خون پاک او افزایش خواهد یافت
کد خبر: 374548
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۶:۵۶

اعتمادآنلاین| متن پیام دبیرکل حزب الله بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم


مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (الأحزاب/23)

اینک برادر عزیز و فرمانده بزرگ، حاج قاسم سلیمانی به غایت آمال و گرانسنگ‌ترین آرزویش رسید و به مدال رفیع شهادت دست یافت و به حق، به سیدالشهدای خط مقاومت بدل شد.

من به مناسبت این شهادت و سپس فقدان این فرمانده شجاع و پیش‌گام و الگو و اسوه و پدر مهربان همه‌ی مقاومان و مجاهدان منطقه‌مان گرم‌ترین تبریک‌ها و سپس صمیمانه‌ترین تسلیت‌ها را به پیشگاه سرور و اماممان، صاحب الزمان(عج) و حضرت امام آیت الله العظمی خامنه‌ای(دام ظله) و مراجع عظیم الشأن و برادران عزیز مسئول در جمهوری اسلامی به‌ویژه فرماندهی سپاه پاسداران و فرد فرد ملت عظیم و مقاوم ایران و به‌ویژه خانواده‌ی محترم و مجاهد حاج قاسم عرض می‌کنم.

شهادت گوارای وجودش. من در این شهادت عظیم و این عاقبت خیر در مکتب حسین و زینب(ع) به او رشک می‌برم.

ما صحنه و وضعیت را این‌گونه می‌بینیم. اینک ما مانده‌ایم، راه او را ادامه خواهیم داد و شبانه‌روز برای تحقق اهدافش خواهیم کوشید و پرچمش را در همه‌ی میدان‌ها و عرصه‌ها و جبهه‌ها بر دوش خواهیم داشت.

پیروزی‌های خط مقاومت به برکت خون پاک وی افزایش خواهد یافت، همان‌سان که پیش از این با حضور دائمی و جهاد خستگی‌ناپذیر او گسترش یافته بود. همچنین قصاص عادلانه از قاتلان جنایت‌پیشه‌ی وی که پلیدترین اشرار جهان هستند مسئولیت و امانت و وظیفه‌ای بر عهده‌ی همه‌ی مقاومان و مجاهدان جهان است.

این قاتلان امریکایی ان‌شاءالله نخواهند توانست به هیچ کدام از اهدافشان از این جنایت عظیم دست یابند. و بالعکس، همه‌ی اهداف حاج قاسم به واسطه‌ی عظمت روح و خونش به دست برادران و فرزندان و شاگردان و مقاومان و مجاهدان همه‌ی ملت‌های امت محقق خواهد شد؛ ملت‌هایی که زیر بار ذلت مستکبران و زورگویان نمی‌روند و در مقابل ایشان زانو نمی‌زنند.

برای فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) و همه‌ی مجاهدان عزیزی که با او به شهادت رسیدند به‌ویژه برادر و فرمانده بزرگ، شهید ابومهدی مهندس(رضوان الله تعالی علیهم جمیعا) بزرگی و عزت و رفعت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

سیدحسن نصرالله

جمعه 3 ژانویه‌ی 2020م.

7 جمادی الاولی 1441هـ.»

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها