کد خبر: 374617
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۴:۳۹:۴۵
| |

انصارالله یمن: آمریکا خیال می‌کند از شهید سلیمانی خلاص شده است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ترور فرمانده نیروی قدس سپاه ایران را «جنایت جنگی علیه امت اسلام» توصیف کرد و گفت، آمریکا خیال می‌کند که از «شهید سلیمانی» خلاص شده است.

انصارالله یمن: آمریکا خیال می‌کند از شهید سلیمانی خلاص شده است
کد خبر: 374617
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۴:۳۹:۴۵

اعتمادآنلاین| دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن در بیانیه‌ای حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد را که به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی منجر شد، محکوم کرد و آن را جنایت جنگی خواند.

به گزارش وبگاه شبکه المسیره یمن، انصارالله در این بیانیه با بیان اینکه «آمریکا با این تجاوز، جنایتی جنگی در حق کل امت [اسلام] و کل محور مقاومت و مسئله فلسطین مرتکب شد»، گفت: «واشنگتن گمان می‌کند که از شهید [قاسم] سلیمانی خلاص شده است. خون وی بیش از زمان حیاتش، آنان را دنبال خواهد کرد».

این جنبش مقاومت یمنی در ادامه، شهادت سردار سپهبد سلیمانی را به سران، مردم و سپاه پاسداران ایران تبریک گفت و وجود «حاج قاسم سلیمانی» را «مدالی بزرگ» و «فرماندهی بی‌نظیر و باشهامت» توصیف کرد.

انصارالله همچنین شهادت «حاج ابومهدی المهندس» را «فرمانده و مجاهد بزرگ» نامید و شهادت او را به ملت عراق و الحشد الشعبی تبریک گفت.

در خاتمه بیانیه انصارالله آمده است که «با شهادت همزمان این دو قهرمان، الگویی زنده از عظمت جهاد در راه خدا» و «وحدت جبهه‌ها و میادین» جهاد به نمایش گذاشته شد و «شایسته است که مردم منطقه بدانند که امنیت و ثبات آنان مرهون پیش بردن طرح آزادی و رهایی تا اخراج آخرین سرباز اشغالگر آمریکایی است».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها