کد خبر: 374631
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۱۲:۵۱
| |

رئیس پارلمان لبنان به رهبر و دیگر سران ایران تسلیت گفت

رئیس پارلمان لبنان در سه پیام جداگانه، شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه را به رهبر، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

رئیس پارلمان لبنان به رهبر و دیگر سران ایران تسلیت گفت
کد خبر: 374631
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۱۲:۵۱

اعتمادآنلاین| «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان امروز در سه پیام جداگانه، شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و او را از «شهدای بهشتی» توصیف کرد.

به گزارش وبگاه خبری «العهد» لبنان، در پیام بری به رهبر انقلاب آمده است: «این سرنوشت مقاومان است... یا پیروزی یا شهادت. این از عظیم‌ترین نعمت‌های باری تعالی است که بر انقلاب اسلامی در ایران و بر امت اسلامی و بر مقاومان آزاده در دنیا منت نهاده است. ما در مقام رحلت شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از کسانی هستیم که هر دو نیکی یعنی پیروزی و شهادت را نائل آمد... کسی که او را شهیدی از شهدای الجنه المیامین قلمداد می‌کنیم».

در پیام بری به حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز آمده است که «با فخر و افتخار و صبر و شکیبایی، خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی را دریافت کردیم. فرزندی فداکار از فرزندان انقلاب مبارک اسلامی و فرماندهی پیشگام در مقاومت برابر اشغالگران که خود را نذر آزادی فلسطین و مسیر انبیاء در قدس شریف کرد».

رئیس پارلمان لبنان به همتای ایرانی، علی لاریجانی نیز نوشت: «فقط شهدا تاریخ‌ساز هستند و صفحاتی از عزت برای امت [اسلامی] خلق می‌کنند... شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از معدود کسانی بود که سر خود را در راه خدا و مسائل حق و عدالت و آزادی خاک و انسان فدا کرد».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها