قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

 قاتلان و جانیان بین المللی در انتظار انتقام سخت و شکننده باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی بیانیه‌ای به مناسبت شهادت فرمانده نیروی قدس گفت:همه قاتلان و جانیان بین المللی که کشتن میلیون‌ها انسان برای منافع شان کمترین اهمیتی ندارد باید در انتظار انتقام سخت و شکننده باشند.

 قاتلان و جانیان بین المللی در انتظار انتقام سخت و شکننده باشند
کد خبر: 374640
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۲۷:۱۰

اعتمادآنلاین| محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دوران دفاع مقدس با صدور پیامی به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت:همه قاتلان و جانیان بین المللی که کشتن میلیون‌ها انسان برای منافع شان کمترین اهمیتی ندارد باید در انتظار انتقام سخت و شکننده باشند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

مومن راستین در راستای «صدق در عهد الهی» یا «شهید» است یا «منتظر شهادت» و شهادت می دهم که حاج قاسم سلیمانی حتی یک روز نبود که در این «انتظار» روز را شب و شب را روز نکند اما انتظاری که هم سوختن در شب داشت و هم ساختن در روز. هم تمنای وصال به درگاه الهی داشت و هم حرکت و تلاش برای تحقق هدفی که همرزمانش یکی پس از دیگری در راه رسیدن به آن، شهادت را در آغوش گرفتند.

اما چه آمریکا و چه ایادی حقیرش بدانند، ایران مردمی غیور با فرهنگی عاشورایی دارد. در فرهنگ عاشورایی شهادت جمعی از اهل بیت پیامبر و بزرگترین انسانهای تاریخ، نقطه پایان نیست بلکه مقدمه و آغازی است برای حرکتی قوی تر، منسجم تر و موثرتر. برهمین اساس همه قاتلان و جانیان بین المللی که کشتن میلیون ها انسان برای منافع شان کمترین اهمیتی ندارد نه تنها باید در انتظار انتقام سخت و شکننده باشند بلکه باید بدانند از امروز به بعد مردم ایران با سلیقه و گرایش های مختلف، با انسجام و اراده‌ای قوی تر و البته با برنامه‌ریزی حساب شده‌تر راه حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را تا به الگوسازی کامل نظام جمهوری اسلامی و حذف سلطه پذیری از نظام استکباری جهانی ادامه خواهند داد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، خانواده عزیز شهید ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تمامی مردم ایران تسلیت می گویم و به همراه اقیانوس خروشان مردم ایران، در برابر خون این بزرگ مرد شهید حاج قاسم سلیمانی، عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس در ادامه دادن راه او فروگذار نکنیم و سربلندی ایران عزیز را در گام دوم انقلاب رقم بزنیم.انشاءالله

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها