آغاز «طرح تسهیلاتی یکتا»ی بانک ایران زمین/ چگونه از طرح‌ یکتای ایران زمین استفاده کنیم؟

بانک ایران زمین در راستای پاسخگویی به درخواست‌های اقشار مختلف و تامین نیازمندی‌های تسهیلاتی مشتریانش امکان بهره‌مندی از تسهیلات با شرایطی آسان را با عنوان «طرح تسهیلاتی یکتا» فراهم کرد.

آغاز «طرح تسهیلاتی یکتا»ی بانک ایران زمین/ چگونه از طرح‌ یکتای ایران زمین استفاده کنیم؟
کد خبر: 374691
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بانک ایران زمین در راستای پاسخگویی به درخواست‌های اقشار مختلف و تامین نیازمندی‌های تسهیلاتی مشتریانش امکان بهره‌مندی از تسهیلات با شرایطی آسان را با عنوان «طرح تسهیلاتی یکتا» فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این بانک به پاس همراهی مشتریان، امکان دریافت تسهیلات یکتای خود را با شرایطی آسان و به میزان مورد نظر مشتریان (تا سقف پانصد میلیون ریال) آماده کرده است.

استفاده‌کنندگان از این طرح می‌توانند بر اساس معدل موجودی سپرده خود در بازه زمانی دلخواه (چهار تا 10 ماه) و با توجه به نقدینگی مورد نیاز، با مدت بازپرداخت متنوع، از چنین تسهیلاتی بهره‌مند شوند.

چگونه از طرح‌ یکتای ایران زمین استفاده کنیم؟

اگر در حال حاضر یکی از مشتریان بانک ایران زمین هستید، می‌توانید به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و نسبت به بازگشایی حساب تسهیلاتی یکتای ایران زمین اقدام کنید. در این مرحله، با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چنانچه یکی از مشتریان بانک ایران زمین نیستید و قصد استفاده از طرح تسهیلاتی یکتای ایران زمین را دارید می‌توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیک‌ترین شعبه این بانک مراجعه کرده و ضمن افتتاح سپرده مورد نظر درخواست خود را مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های یکتای ایران زمین اعلام کنید. پس از افتتاح سپرده مورد نظر با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به استفاده از طرح تسهیلاتی یکتای بانک ایران زمین و کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح می‌توانند با مرکز تماس این بانک با شماره 24809 تماس بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها