رضا مهدوی:

سردار سلیمانی جمله تاریخی امام راحل(ره) را عینیت بخشید

یک پژوهشگر و آهنگساز موسیقی ایرانی معتقد است سردار حاج قاسم سلیمانی جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که «شهادت هنر مردان خداست» را مردانه عینیت بخشید.

سردار سلیمانی جمله تاریخی امام راحل(ره) را عینیت بخشید
کد خبر: 374753
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۰۹:۰۳:۴۰

اعتمادآنلاین| رضا مهدوی پژوهشگر، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: «شهادت هنر مردان خداست». این جمله معروف و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که به حق شایسته بزرگمردانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی است.

این پژوهشگر اظهار کرد: ما در طول انقلاب اسلامی با شخصیت‌های عجیبی مواجه بوده‌ایم که در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس رفتارهایی را از خود نشان دادند که هنرمندانه و مردانه بود و به اعتقاد من سردار سلیمانی یکی از همین مردان غیرتمند کشورمان بود که به معنای واقعی کلمه جمله «شهادت هنر مردان خداست» را عینیت بخشید.

او ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های نابغه و بی‌نظیر کشور ما بود. او مردی رئوف و مهربان بود که در عین مدیریت نظامی مثال‌زدنی‌اش کارهای هنرمندانه‌ای می‌کردند که با عشق همراه بود. او در طول عمر پربار خود تمام تلاش خود را انجام می‌داد تا به جهان تشیع خدمت کند. او در این سال‌ها تلاش می‌کرد تا در جهان اسلام وفاق و برادری را ایجاد کند. او آرزویش برافراشته شدن پرچم اسلام بود.

این کارشناس و پژوهشگر موسیقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: سردار سلیمانی از جمله شخصیت‌هایی بود که تمام وجودش را مصروف به وحدت جهان اسلام و مبارزه با استکبار قرار داد. او با شهادت‌طلبی که همواره در زندگی خود آرزویش را داشت.

مصداق عینی کلید واژه «شهادت هنر مردان خداست» بود و او مردانه چنین شمایلی را به منصه ظهور رساند و با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود برگی در برگ‌های تاریخ سترگ فرهنگ و هنر این سرزمین رقم زد.

بنده به سهم خودم شهادت این سردار بزرگوار انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها