فریدون مجلسی، کارشناس مسائل بین‌الملل، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مسئولیت دولت چیزی جز ایجاد رفاه برای مردم نیست/ باید از تصمیم‌‌گیری‌های هیجانی خودداری شود/ لازم است عاقلانه‌تر از همیشه تصمیم بگیریم

فریدون مجلسی گفت: دولتی‌ها باید حتماً و قطعاً این را در نظر بگیرند که مسئولیت اصلی‌شان چیزی جز ایجاد رفاه و توسعه برای مردم و تزریق آرامش به جامعه نیست .

مسئولیت دولت چیزی جز ایجاد رفاه برای مردم نیست/ باید از تصمیم‌‌گیری‌های هیجانی خودداری شود/ لازم است عاقلانه‌تر از همیشه تصمیم بگیریم
کد خبر: 374947
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فریدون مجلسی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفت: دولتی‌ها باید حتماً و قطعاً این را در نظر بگیرند که مسئولیت اصلی‌شان چیزی جز ایجاد رفاه و توسعه برای مردم و تزریق آرامش به جامعه نیست .

اوبا اشاره به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: نکته مسلم اینکه جامعه جهانی حرکت شوم آمریکا را تقبیح می‌کند و به جز چند کشور مثل اسرائیل و احتمالاً عربستان‌ سعودی، بقیه کشورهای جهان حق را به جمهوری اسلامی می‌دهند. همین امر باعث می‌شود ایران در این مساله دستِ بالا را داشته باشد. بنابراین تصمیم فوری و احیاناً غیرمنطقی می‌تواند شرایط را به نفع ایالات متحده تغییر دهد ( بیشتر بخوانیم ).

مجلسی افزود: در شرایط حساس فعلی لازم است عاقلانه‌تر از همیشه تصمیم بگیریم و باید به شناختی لازم از توان‌مان برای رویارویی با نظام بین‌الملل برسیم.

فریدون مجلسی تصریح کرد: دولت نباید به فکر جنگ و رویارویی با این کشور و آن کشور باشد. مسئولان حتماً و قطعاً باید این را در نظر بگیرند که مسئولیت اصلی‌شان چیزی جز ایجاد رفاه و توسعه برای مردم و تزریق آرامش به جامعه نیست و باید تمامی تمرکزشان اجرلیی کردن این خواسته ملت باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها