رییس شورای شهر تهران به پیشنهاد تغییر نام بزرگراه شهید همت واکنش نشان داد

رییس شورای شهر تهران در مورد نامه پسر شهید همت به وی در مورد تغییر نام بزرگراه همت به بزرگراه «شهید قاسم سلیمانی» گفت: ایشان نامه را نوشتند و حتی با من صحبت کردند اما من به او گفتم که ما پیشنهاداتی داریم و لزومی به تغییر نام بزرگراهی که به نام یک شهید دیگر است، نیست.

رییس شورای شهر تهران به پیشنهاد تغییر نام بزرگراه شهید همت واکنش نشان داد
کد خبر: 375059
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۰۹:۱۳:۱۶

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران، صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر و شهردار تهران گفت: در این جلسه در مورد موضوعات مختلفی از جمله لایحه درآمدهای پایدار که از سوی شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفته صحبت شد و همچنین در مورد قوانین ماده 100 که در کمیسیون زیربنایی دولت که در حال پیگیری است، صحبت شد.

وی با بیان این‌که شهردار تهران لایحه‌ای را به شورای شهر فرستاده که براساس آن یک معبر به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شود، اظهار کرد: البته اعضای شورای شهر نیز با قید دو فوریت این پیشنهاد را مطرح کردند.

رییس شورای شهر تهران در مورد نامه پسر شهید همت به وی در مورد تغییر نام بزرگراه همت به بزرگراه شهید قاسم سلیمانی گفت: ایشان نامه را نوشتند و حتی با من صحبت کردند اما من به او گفتم که ما پیشنهاداتی داریم و لزومی به تغییر نام بزرگراهی که به نام یک شهید دیگر است، نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها