پس از اجرا و رونمایی آلبوم «باغ پلاستیکی»؛

گروه «ضرب و فوت» موسیقی فیلم مستند فنلاندی را می‌سازد

گروه «ضرب و فوت» که به‌تازگی نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان «باغ پلاستیکی» را منتشر کرد، درحال ساخت موسیقی فیلم مستندی به سفارش و تهیه کنندگی سفارت فنلاند است.

گروه «ضرب و فوت» موسیقی فیلم مستند فنلاندی را می‌سازد
کد خبر: 375088
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۰۹:۴۷:۲۴

اعتمادآنلاین| «باغ پلاستیکی» نخستین آلبوم رسمی گروه ضرب و فوت با یازده قطعه در فضای الکترونیک جاز است که در روزهای پایانی آذر ماه امسال همزمان با اجرای این آلبوم در فرهنگسرای نیاوران منتشر و رونمایی شد.


به گزارش اعتمادآنلاین، و به نقل از روابط عمومی این گروه موسیقی، داریوش صالح‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده گیتار و پیانو و ایده پرداز گروه ضرب و فوت درباره نخستین آلبوم رسمی این گروه گفت: این آلبوم در فضای الکترونیک جاز تهیه شده و سه قطعه از این آلبوم بازنشر آثار فیل کالینز و ژان میشل ژار و گروه پینک‌فلوید هنرمندان مطرح بین‌المللی است که سازمان ملل، اجازه انتشار و اجرای آن در سراسر دنیا را گرفته است.


این آهنگساز و نوازنده مطرح موسیقی همچنین بیان کرد: نخستین اجرای گروه ضرب و فوت به مناسبت روز جهانی ایدز در آذر ماه سال گذشته با همکاری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و آلبوم باغ پلاستیکی نیز با همکاری مجدد این سازمان توسط نشر صدا گستر تهران منتشر و اجرای آن با حضور هنرمندان مطرح موسیقی همزمان با رونمایی از آلبوم و صفحه رسمی گروه در ویکی‌پدیا در 25 آذرماه امسال روی برگزار شد.


او درباره برنامه‌های این گروه توضیح داد: هم اکنون در حال ساخت موسیقی فیلم مستندی به کارگردانی دهقان محمدی و سفارش و تهیه‌کنندگی سفارت فنلاند هستیم که این مستند درباره هنر مجسمه سازی ایران و فنلاند است.


امیر محمدی نوازنده ساکسفون و کلارینت، علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت و فلوگل هورن، سروش عمومی نوازنده فلوت و پرکاشن اعضای گروه موسیقی «ضرب و فوت» به آهنگسازی داریوش صالح پور نوازنده ادوات الکترونیک و سرپرستی رضا تاجبخش نوازنده پیانو و کیبورد را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها