کد خبر: 375105
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۰:۱۲:۵۲
| |

محمودی، ‌رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از شهردار درخواست کرد:

تندیس و اِلمان شهید سلیمانی طراحی و در 22 بهمن رونمایی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: آنچه که من امروز از شهردار محترم تهران و شهرداران سراسر کشور درخواست می‌کنم این است که در هر شهری نیازمند یک تندیس و یک اِلمان و نماد از حاج قاسم سلیمانی هستیم.

تندیس و اِلمان شهید سلیمانی طراحی و در 22 بهمن رونمایی شود
کد خبر: 375105
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۰:۱۲:۵۲

اعتمادآنلاین| سیدمحسن محمودی، ‌رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، صبح یکشنبه 15 دی ماه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام ‌سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز سپهبد سلیمانی نماد مقاومت‌، نماد استکبارستیزی‌، نماد تقوا و دنیاگریزی و نماد ارزش‌های اخلاقی است ‌که یکی از بهترین سندهای حقانیت مکتب شیعه است و به یکی از الگوهای بسیار به جا در سطح جامعه اسلامی تبدیل شده و این روزها جهان اسلام و مسلمان‌ها عزادار سردار سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی که گویا عاشورا شده کربلا و نجف و در سایر شهرهای عراق این حرکت‌های بزرگ اتفاق افتاده‌، این نشان داد که قاسم سلیمانی یک شخص نیست یک شخصیت است‌، یک نماد و یک تفکر است و در حقیقت یک الگوی به تمام معنا برای همه جوان‌های ما و برای همه مردان و زنان ما و جامعه اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: باید مسئولین و متولیان کشور هرچه سریع تر فکری کنند که باید برای ترویج تفکر شهید سلیمانی چه کنند، علاوه بر اینکه در این مراسم و برنامه تشییع شهید حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: قطعاً در دانشگاهها، مدارس و حوزه‌های علمیه باید اتفاقاتی بیفتد که زندگی سردار سلیمانی از ابعاد مختلف در محافل علمی‌، پژوهشی‌ و درسی مورد توجه قرارگیرد و هنرمندان باید کارهای هنری فاخری بکند همانطور که تا به امروز شعرا بسیار وسیع شعر گفتند؛ هنرمندان ما در رشته‌های دیگر، گروه های سرود، آثار تجسمی و هنرهای دیگر باید پای کار بیایند و وزارت ارشاد باید هنرمندان را پای کار بیاورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اما آنچه که من امروز از شهردار محترم تهران و شهرداران سراسر کشور درخواست می‌کنم این است که در هر شهری نیازمند یک تندیس و یک المان و نماد از حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی یادآور شد: ملت ایران امروز عاشق و شیفته سردار سلیمانی است‌، پیشنهاد من این است که شهردار محترم تهران با توجه به اینکه چهلم سپهبد سلیمانی با روز 22 بهمن مقارن شده است از هم اکنون دستور بدهند که در میدان آزادی تندیس و المان ایشان به نحو بسیار مطلوب و جذابی طراحی بشود تا ان‌شاءالله در روز 22 بهمن رونمایی شود و هر کس از میهمان خارجی‌، هر شخصیت و هر گروهی وارد کشور می‌شوند به نماد این سردار دلها ادای احترام کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید در تمام دنیا برای فرماندهان رشیدشان یا حتی سربازان گمنام یک نماد مناسب و مطلوبی درست می کنند و به آن شخصیت ادای احترام می‌کنند. فکر کنم که سردار قاسم سلیمانی شخصیتی است که چنین ظرفیتی را دارد و باید این اتفاق بیفتد و در آغاز گام دوم انقلاب شهادت ایشان یک موهبت الهی بود که ما به این وسیله این فرهنگ را به هر شکلی به دیگران منتقل کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: همچنین شهرداری‌ها سراسر کشور در تمام شهرها باید این تندیس و نماد را داشته باشند و استدعا می‌کنم که شهرداران و شوراهای اسلامی آستین همت را بالا بزنند و تا چهلم شهید قاسم سلیمانی نماد و تندیس ایشان را در بهترین جای شهرها نصب کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت‌، نماد استکبارستیزی و نماد تقویت دین‌مداری و ولایت‌مداری که تمام این درس ها در سیره سردار قاسم سلیمانی است‌؛ اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم سرمایه‌ ها را هدر داده‌ایم و امیدوارم که همه عزیزان و تمام مخاطبان به عنوان مطالبه این موضوع را دنبال کرده و در فضای رسانه‌ای و فرهیختگان آن را به عنوان مطالبه دنبال کنند تا ان‌شاءالله ما در چهلم این شهید بزرگوار شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ماندگاری شخصیت سردار سلیمانی باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها