کد خبر: 375128
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۰:۴۶:۰۴
| |

در واکنش به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی

خضری: اگر ضربتی وارد کردید باید ضربتی هم نوش کنید

خضری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور سردار سرافزار حاج قاسم سلیمانی توسط استکبار جهانی خطاب به آمریکا و همپیمانان او گفت: اگر ضربتی وارد کردید باید ضربتی را هم نوش جان کنید.

خضری: اگر ضربتی وارد کردید باید ضربتی هم نوش کنید
کد خبر: 375128
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۰:۴۶:۰۴

اعتمادآنلاین| رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امروز همگی در غم از دست دادن این سردار بزرگوار هستیم شهید بزرگواری که در مبارزه با داعشیان زمان به جلوگیری از نفوذ آنها به کشورمان در نقاط مختلف منطقه در غرب آسیا نقش بسیار موثری ایفا کرد.

وی افزود: استکبار بداند که ایران همیشه و همچنان پا برجا خواهد ایستاد و جریان مقاومت مستحکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می دهد. با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب و خواسته مردم ایران امیدوارم توانسته باشیم این را به گوش استکبار جهانی برسانیم که اگر ضربتی وارد کردند باید ضربتی نوش جان کنند.

نماینده مردم پیرانشهر ضمن اشاره به دستاوردهای خود در طول دوره نمایندگی در حوزه انتخابیه در بخش دیگر از اظهارات خود بیان کرد: امیدواریم قول دولت در خصوص رفع مشکلات معیشتی مرزنشینان محقق شود. مرزنشینان در 8 سال دفاع مقدس درکنار بزرگوارانی همچون سردار قاسم سلیمانی از خاک و کیان ایران دفاع کردند و باید در خصوص عقب ماندگی‌های این هشت سال توجه ویژه‌ای مورد نظر باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: لازم است دولت در خصوص بسته‌های حمایتی معیشتی و عملیاتی شدن آن توجه لازم را داشته باشد تا مردم بیش از این تحت فشار نباشند. همچنین لازم است به مشکلات بازنشستگان، رتبه بندی فرهنگیان و اعمال مدرک آنها توجه لازم انجام شود اگر چه در بودجه سال آینده با کسری مواجهیم ولی تعامل سازنده دولت می‌تواند راهگشا باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها