کد خبر: 375230
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۴:۱۷:۲۳
| |

محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان مطرح کرد:

پیشنهاد نامگذاری مسیر تهران تا کربلا به نام شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد فرزندان شهدا برای نامگذاری مسیر تهران تا کربلا به نام شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خبر داد.

پیشنهاد نامگذاری مسیر تهران تا کربلا به نام شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس
کد خبر: 375230
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۴:۱۷:۲۳

اعتمادآنلاین| محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان گفت: درخصوص پیشنهادهایی که از سوی خانواده‌های شهدا و فرزندان شهدا برای اختصاص نام معبری در شهر تهران به نام شهید قاسم سلیمانی صورت گرفت و به دنبال آن پیشنهادی را با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردیم که اتوبان و بزرگراهی ملی و در سطح کشوری را به نام شهید ابومهدی المهندس نامگذاری کنند که باید در سطح دولت تصمیم گیری شود.

او ادامه داد: این پیشنهاد صبح امروز به شکل مکتوب به وزیر کشور، رحمانی فضلی ارائه شد که در صورت تایید ایشان اجرایی خواهد شد.

معاون امور جوانان عنوان کرد: این پیشنهاد به اختصاص یک مسیر بزرگراهی کشور اشاره دارد که در زمانی که نقشه ایران در نقشه های بین المللی قابل رویت و رصد خواهد بود.

تندگویان خاطرنشان کرد: در این پیشنهاد ذکر شد تا در صورت امکان مسیر تهران تا کربلا به نام دو شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس مزین شود.


او در پایان تاکید کرد: این اتفاق که نشان دهنده وحدت و ارادت دو کشور است و بعلاوه مسیر بلندی است که در نقشه جهان به راحتی قابل رویت است، خاری در چشمان دشمنان و پاسخ دندان شکنی به افرادی است که گمان می کردند با شهادت این عزیزان اسم آن ها از تاریخ خط خواهد خورد و آمریکایی ها هم متوجه خواهند شد که پیوند این دو ملت به این راحتی از هم گسستنی نیست.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها