کد خبر: 375233
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

سارا شیربیگی، خانم گل لیگ فوتسال زنان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

تنها درگیری ذهنی‌ام این است که بهترین عملکردم را ارائه دهم/ رقابت در صدر جدول لیگ فوتسال بسیار تنگاتنگ است/ تیم ملی فوتسال 9 ماه هیچ اردویی نداشت

سارا شیربیگی گفت: امیدوارم از اینجا به بعد از تیم ملی آن‌قدر خوب حمایت کنند که تیم مثل سال‌های گذشته با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی حاضر شود. چون مطمئناً ما و همه مردم انتظار داریم تیم ملی فوتسال زنان ایران برای سومین بار به قهرمانی آسیا برسد.

تنها درگیری ذهنی‌ام این است که بهترین عملکردم را ارائه دهم/ رقابت در صدر جدول لیگ فوتسال بسیار تنگاتنگ است/ تیم ملی فوتسال 9 ماه هیچ اردویی نداشت
کد خبر: 375233
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن - سارا شیربیگی متولد 15 مرداد 1370 سال‌هاست لقب خانم گل فوتسال ایران را از آن خود کرده و چنان یکه‌تاز است که هیچ‌کس نتوانسته به رکوردهای خارق‌العاده ‌او حتی نزدیک شود. حالا خانم گل فوتسال ایران برای چندمین بار برترین گلزن لیگ فوتسال زنان شده. سارا شیربیگی در لیگ فوتسال زنان امسال با پیراهن تیم هیات فوتبال خراسان 40 گل به ثمر رسانده است و همچنان درصدر برترین گل‌زنان لیگ زنان قرار دارد. در ادامه گفت‌وگوی اعتمادآنلاین را با سارا شیربیگی می‌خوانید.

***

*شرایط تیم هیات فوتبال خراسان در حال حاضر چگونه است؟

در حال حاضر در صدر جدولیم، اما امتیاز چند تیم بالای جدول خیلی به هم نزدیک است و ما هم چند بازی سخت در پیش داریم. در واقع باید سه امتیاز همه بازی‌ها را بگیریم، چون رقابت بسیار نزدیک است. البته این موضوع باعث جذابیت لیگ شده است.

رقابت در صدر جدول بسیار تنگاتنگ است

*فکر می‌کنید رقیب اصلی شما چه تیمی است؟

به نظرم چهار تیم بالای جدول در یک سطح هستند و به همین دلیل نیاز داریم تمام امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

*شما در حال حاضر برترین گلزن لیگ هستید، چه شرایطی منجر به عملکرد درخشان شما شده است؟

من سال قبل هم با بیشترین تعداد گل لیگ را به پایان رساندم. امسال هم خدا را شکر تا الان به این صورت پیش رفته. از آمادگی جسمانی خودم که بگذرم، کار ما یک کار گروهی است. در این کار گروهی همه باید خوب باشند، از مدیریت باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان. امسال خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است. من فکر می‌کنم تنها دغدغه بچه‌ها این است که خوب بازی کنند. کادر فنی و تمرینات خیلی خوبی هم داریم. این باعث شده تیم در سطح بالا با بازی‌های فشرده آمادگی خود را حفظ کند.

*مشکلات مالی در حال حاضر حتی تیم‌های ورزشی مردان را هم درگیر کرده است. آیا در تیم هیات فوتبال خراسان هم بازیکنان دغدغه مالی دارند؟

سال گذشته درگیر مشکلات مالی بودیم، اما در نهایت قهرمان شدیم؛ به عنوان مثال تیم فوتسال نامی‌نو باشگاه بزرگی است و توانست تیم خوبی را جمع کند. امسال در هیات فوتبال تا الان به هر قولی که به ما داده‌اند عمل کرده‌اند. نمی‌گویم همه چیز خیلی حرفه‌ای است، اما هر آنچه لازم بوده برای تیم انجام داده‌اند و طبق قراردادها نیز تاکنون حقوق بازیکنان پرداخت شده است.

از نظر ذهنی بر کارم تمرکز دارم

*شما چند سال است که در سطح اول فوتسال آسیا حضور دارید و خانم گل هستید. فکر می‌کنید چند سال با این آمادگی بالا بازی کنید؟

در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است. من تنها درگیری ذهنی‌ام این است که بهترین عملکردی که می‌توانم را ارائه دهم. شاید بزرگ‌ترین دلیل این شرایط همین باشد که از نظر ذهنی بر کارم تمرکز دارم. البته امکان مصدومیت وجود دارد، اما من تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

*سال قبل با تیم فوتسال زنان ایران قهرمان آسیا شدید. در حال حاضر و پس از تغییر سرمربی شرایط تیم ملی چطور است؟

تقریباً بعد از 9 ماه که هیچ اردویی نداشتیم الان در اردو هستیم. 2 اردو در روسیه برگزار شد که نمی‌شود روی آن حساب کرد. چون با 2 اردو نمی‌توان یک تیم را جمع کرد حتی اگر این تیم قهرمان آسیا باشد. ما از شرایط قهرمانی کمی دور شده‌ایم، اما هنوز هم فرصت داریم. حضور بازیکنان در لیگ هم سبب شده آمادگی بدنی خوبی داشته باشند؛ یعنی بازیکنانی که آماده نیستند قرار نیست بعد از مدت‌ها به تیم ملی اضافه شوند. اسفندماه لیگ تمام می‌شود و 2 بازی با روسیه داریم. از الان اردوهای ملی برای بازی‌های آسیایی استارت خورده و امیدوارم از اینجا به بعد را آن‌قدر خوب حمایت کنند که تیم مثل سال‌های گذشته با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی حاضر شود. چون مطمئناً ما و همه مردم انتظار داریم تیم ملی فوتسال زنان ایران برای سومین بار به قهرمانی آسیا برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها