«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ورزش در سال 2020/ سالی پر از تورنمنت‌های مهم

در ماه مه یورو 2020 آغاز و میزبانی آن در 12 شهر مختلف از دوبلین تا باکو برگزار می‌شود. کوپا آمریکا در آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد. به جز فوتبال، تورنمنت‌های ورزشی دیگری هم در جریان خواهد بود. مسابقات تنیس اپن و PGA گلف در آمریکا در جریان خواهد بود.

ورزش در سال 2020/ سالی پر از تورنمنت‌های مهم
کد خبر: 375296
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن - سال 2020 پر از تورنمنت‌های ورزشی بزرگ است؛ از المپیک و پارالمپیک در توکیو تا یورو 2020 در اروپا و بازگشت رایدرکاپ.

ژانویه

فینال جام کارابوآ در ماه ژانویه برگزار می‌شود و جام حذفی انگلیس به مرحله یک‌شانزدهم می‌رسد. فصل جدید تنیس با مسابقات 24 تیمه ATP Cup در سیدنی، پرت و بریس برگزار خواهد شد. پس از آن نوبت به اولین گرنداسلم سال یعنی مسابقات اپن استرالیا می‌رسد. تور کریکت انگلیس در آفریقای‌ جنوبی برگزار خواهد شد. مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکایی کالج‌ها در نیواورلئان هم از اتفاقات ورزشی ژانویه است.

فوریه

این ماه با مسابقات 6جانبه راگبی در بخش زنان و مردان آغاز خواهد شد. در هفته اول فوریه همچنین سوپربول- فینال صدمین دوره مسابقات فوتبال آمریکایی- برگزار می‌شود.

در ماه فوریه نیز مسابقات NBA All Star در شیکاگو برگزار می‌شود. در اروپا لیگ قهرمانان در دور یک‌شانزدهم بازخواهد گشت. در پایان ماه هم مسابقات دوچرخه‌سواری در برلین آلمان برگزار می‌شود.

مارس

جام‌جهانی زیر 20 سال زنان در ملبورن برگزار خواهد شد، جایی که استرالیا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع می‌کند. فرمول یک در ملبورن بازمی‌گردد در حالی که لوئیس همیلتون تلاش خواهد کرد به رکورد هفت قهرمانی مایکل شوماخر دست پیدا کند.

در جایی دیگر مهم‌ترین هفته سوارکاری سال خواهد بود و فستیوال چلتهام در سری‌لانکا برگزار می‌شود.

اسکاتلند و ایرلند برای صعود به یورو 2020 در مرحله پلی‌آف خواهند جنگید. لیگ بیسبال آمریکا (MLB) هم در مارس آغاز می‌شود و ماه با مسابقات قایقرانی در رودخانه تیمز به پایان می‌رسد.

آوریل

مسابقات گلف زنان در کالیفرنیا برگزار می‌شود و یک هفته بعد اولین مسابقات گلف مردان سال با حضور تایگر وودز که تلاش می‌کند از عنوان قهرمانی مسترز خود دفاع کند آغاز خواهد شد.

گرندپری ویتنام در خیابان‌های هانوی برگزار خواهد شد و NFL هم در لاس‌وگاس آغاز می‌شود.

ماراتن لندن و اسنوکر هم آخرین بخش ورزشی ماه آوریل خواهند بود.

مه

مه، ماه فینال‌ها خواهد بود. فینال جام حذفی زنان و مردان در ومبلی، فینال لیگ قهرمانان زنان در وین و لیگ قهرمانان مردان در استانبول تنها بخشی از فینال‌های ماه مه است. اولین تورنمنت از سه مسابقه تور دوچرخه‌سواری در بوداپست برگزار می‌شود. هلند گرندپری فرمول یک را برگزار می‌کند و ماه مه با دومین گرنداسلم تنیس سال یعنی اپن فرانسه به پایان می‌رسد.

ژوئن

یورو 2020 آغاز و میزبانی آن در 12 شهر مختلف از دوبلین تا باکو برگزار می‌شود. کوپا امریکا در آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد. به جز فوتبال، تورنمنت‌های ورزشی دیگری هم در جریان خواهد بود. مسابقات تنیس اپن و PGA گلف در آمریکا برقرار است. سه فینال مهم راگبی هم در راه است. آخرین تورنمنت مهم ماه توردوفرانس است که از نیس تا پاریس برگزار خواهد شد.

جولای

بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان با 11 هزار ورزشکار از بیش از 200 کشور در 339 مسابقه از 33 رشته ورزشی، سی و دومین مسابقات المپیک در توکیو تابستان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. در حالی که همه توجه‌ها معطوف به توکیو است نواک جاکوویچ و سیمونا هالپ در ویمبلدون از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهند کرد و لوئیس همیلتون برای به دست آوردن هفتمین عنوان قهرمانی گرندپری بریتانیا تلاش خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها