کد خبر: 375305
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۸:۴۱:۰۲
| |

مردم یمن دوشنبه در محکومیت ترور سردار سلیمانی تظاهرات می‌کنند

مردم صنعاء پایتخت یمن فردا (دوشنبه) در محکومیت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، دست به تظاهرات خواهند زد.

مردم یمن دوشنبه در محکومیت ترور سردار سلیمانی تظاهرات می‌کنند
کد خبر: 375305
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۸:۴۱:۰۲

اعتمادآنلاین| کمیته سازماندهی فعالیت‌های مردمی یمن امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از مردم یمن خواست تا فردا (دوشنبه) در محکومیت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش در منطقه «باب الیمن» صنعاء تجمع کنند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن، این کمیته همچنین بر حضور وسیع مردم یمن در کنار مقاومت و در مقابل استکبار جهانی و همچنین محکومیت ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن تأکید کرد.

روز جمعه گذشته نیز «بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در بیانیه‌ای با تمجید از مقام شهدای این ترور، به مردم ایران و عراق تسلیت گفت.

امروز نیز «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار پاسخ سریع ایران به آمریکا در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» شد و گفت، تأخیر در این پاسخ به نفع ایران نیست.

بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها