سرپرست فدراسیون دوومیدانی:

12 نفر در انتخابات فدراسیون دوومیدانی رقابت می‌کنند

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: 12 نفر در انتخابات فدراسیون دوومیدانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

12 نفر در انتخابات فدراسیون دوومیدانی رقابت می‌کنند
کد خبر: 375312
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۹:۰۹:۳۳

اعتمادآنلاین| ایرج عرب در مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان اردبیل اظهار کرد: 18 نفر برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرده بودند که بعد از مراحل تائید صلاحیت و استعفای دو نفر در حال حاضر 12 کاندیدا برای تصدی ریاست فدراسیون دوومیدانی باهم رقابت می‌کنند.


وی خاطرنشان کرد: فدراسیون دوومیدانی جزو اولین فدراسیون‌ها در کشور بود که مراحل ثبت نام را به سرعت انجام داده و خود بنده نیز برای رقابت در این انتخابات ثبت نام نکرده‌ام.


سرپرست فدراسیون دوومیدانی از تعیین تکلیف چهار رئیس هیئت دوومیدانی در استان‌ها خبر داد و گفت: این هیئت‌ها که پیش از این به صورت سرپرستی اداره می‌شد، تعیین تکلیف شدند که اردبیل نیز جزو این هیئت‌ها بوده است.


عرب با اشاره به آماده‌سازی دو ورزشکار در رشته دوومیدانی برای حضور در المپیک 2020 بیان کرد: فدراسیون با برگزاری اردوهای آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی براساس برنامه‌ریزی مربیان تلاش می‌کند تا احسان حدادی و حسن تفتیان در المپیک پیش رو بدرخشند.


وی افزود: براساس نظر کارشناسان فنی و مربیان تیم ملی همچنان امکان کسب سهمیه المپیک وجود دارد که در صورت راهیابی دوومیدانی‌کاران سعی داریم آنها را برای رقابت‌های پیش رو آماده کنیم.


سرپرست فدراسیون دوومیدانی از برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر در اواخر هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات با حضور باشگاه‌های داخلی و چند تیم خارجی انجام خواهد شد.


عرب در مورد سالن سرپوشیده دوومیدانی در استان اردبیل و آمادگی فدراسیون برای تجهیز آن اظهار کرد: در حد توان این سالن را مجهز خواهیم کرد و تلاش داریم تا با برگزاری یک رویداد خوب این سالن افتتاح شود.


وی با بیان اینکه در هیئت‌های استانی یک کار جمعی و گروهی با برنامه‌ریزی بلندمدت و جذب اسپانسر به درستی انجام می‌شود، گفت: ضمن تامین زیرساخت‌های مورد نیاز باید به سمتی حرکت کنیم تا استعدادیابی در مدارس با کمک هیئت‌ها انجام شده و با یک تلاش جمعی در این رشته بتوانیم استان اردبیل را به جایگاه سابق خود برسانیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها