کد خبر: 375359
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۳۲:۲۰
| |

دبیرکل کمیته ملی المپیک:

حاج قاسم الگویی برای ورزشکاران خواهد بود

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت که حاج قاسم نماد جوانمردی و غیرت بود. این شهید و شهیدان دیگر الگوی جوانان ما و ورزشکاران خواهند بود.

حاج قاسم الگویی برای ورزشکاران خواهد بود
کد خبر: 375359
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۳۲:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ کیکاووس سعیدی با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز در بین همکاران عزیزمان در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی و به نیابت از جامعه ورزشی کشور هم پا سایر اقشار ملت بزرگ ایران آمده‌ایم تا مقام این شهیدان را گرامی بداریم.

او افزود: یاد و خاطر سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی کسی که عمر شریف خود را در راه جهاد و مبارزه با استکبار جهانی گذراند را گرامی می داریم. ما آمده‌ایم که بگوییم سردار عزیز راهت ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم راه این شهید و شهیدان بزرگوار را ادامه دهیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: سلیمانی‌های زیادی در ایران هستند و خواهند بود. این شهیدان نماد جوان مردی، نماد غیرت، نماد ایثار و جهاد هستند. این شهیدان الگویی برای جوانان عزیر ایران، ورزشکاران و قهرمانان ایران خواهد بود و ان‌شاءالله این راه نورانی را با تمامی توان و قدرت و به تاسی رهبر عظیم الشان عزیز ایران ادامه خواهیم داد.

او در پایان افزود: اینجانب به نیابت از جامعه ورزشی کشور این شهادت را به محضر مقام معظم رهبری، مردم عزیز، جامعه ورزشی کشور و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها