حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

سردار سلیمانی اهداف آمریکا در خاورمیانه را متلاشی کرد

ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پاسخ ایران به آمریکا در پی ترور سردار سلیمانی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود.

سردار سلیمانی اهداف آمریکا در خاورمیانه را متلاشی کرد
کد خبر: 375367
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۳۷:۳۲

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه سردار سلیمانی از فرماندهان استراتژیکی بود که توانست توطئه تجزیه عراق و تشکیل یک دولت داعشی در منطقه را خنثی کند، اظهار کرد: در واقع سردار سلیمانی توانست اهداف خاورمیانه‌ای آمریکا را ‌متلاشی و زمنیه تنفر ملت‌های منطقه از آمریکا و زمینه بیرون راندن آمریکا از منطقه را فراهم کند، تلاش و مجاهدت سردار سلیمانی هزینه سنگینی داشت و توانست موجبات وحدت و انسجام جبهه مقاومت در منطقه را ایجاد کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: اقدامات سردار سلیمانی برای آمریکا یک شکست استراتژیک و یک آبروریزی حیثیتی در دنیا بود و این مسئله موجب شد تا آنان دست به چنین اقدامی بزنند تا جبران شکست مفتضحانه خود در منطقه را به طریقی جبران کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: یقینا این اقدام آمریکا همچون سایر اقدامات آن‌ها نتیجه معکوس خواهد داشت و سبب می‌شود تا اهداف و برنامه‌های سردار سلیمانی بیشتر محقق و سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی در رابطه با پاسخ احتمالی ایران به اقدام آمریکا اضافه کرد: تلافی ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، سخت و پشیمان کننده خواهد بود اما ما کاملا با تدبیر، جوانب‌نگری و حساب‌شده اقدام خواهیم کرد و در آینده می‌توان نتیجه آن را مشاهده کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص شخصیت شهید سردار سلیمانی و تاثیر ایشان بر جایگاه منطقه‌ای ایران گفت: شخصیت سردار سلیمانی در داخل کشور مورد قبول همه جریان‌های سیاسی و محبوب ملت ایران با هر سلیقه‌ای بود،همچنین او در منطقه از یک اقتدار و توانمندی دیپلماتیک و نظامی برخوردار بود و در ردیف بسیاری از شخصیت‌های نظامی مهم و تعیین‌کننده دنیا قرار داشت و قطعا در آینده برای شخصیت ایشان، توصیفات و کتاب‌های متعددی نوشته خواهد شد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی شخیصتی بود که به لحاظ توانمندی فردی، استراتژیک، قدرت شناخت برنامه‌های دشمن و چگونگی مبارزه با یکی از سرسخت‌ترین ارزش‌های غیرکلاسیک همچون داعش نشان داد و اثبات کرد که می‌تواند با چنین ارتشی که توسط عوامل کشورهای قدرتمند زیادی پشتیبانی می‌شود، مقابله کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: از طرف دیگر سردار سلیمانی توانست داعشی که مورد حمایت گسترده آمریکا و کشورهای متحجر منطقه بود را شکست دهد و سازمان‌دهی آنان برای تشکیل یک دولت جعلی دیگر همچون اسرائیل در منطقه را بهم بزند. این شخصیت در دنیا کم نظیر و به لحاظ اخلاقی، روحی، معنوی و همچنین اقتدار کمتر کسی مانند ایشان را می‌توان در مجموع نظامیان دنیا پیدا کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها