شهردار تهران:

هر کسی سردار سلیمانی را دوست دارد باید مانند او باشد

شهردار تهران عنوان کرد که قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ است.

هر کسی سردار سلیمانی را دوست دارد باید مانند او باشد
کد خبر: 375372
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور در جمع خبرنگاران در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: قاسم سلیمانی برای مردم کار می‌کرد و مردم اعم از شیعه، سنی، مسیحی و غیرمسلمان نتیجه کار او را دیدند.

وی با بیان این‌که قاسم سلیمانی برای مردم کار می‌کرد و شهادت نتیجه نیت و عمل خالص او بود، اظهارکرد: منش این شهید این بود که همه مردم کشور را به مانند اعضای یک خانواده می‌دید و در میان مردم متواضع بود.

شهردار تهران با بیان این‌که قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ بود، گفت: دیدید که در زمان سیل متواضعانه بین روستاییان و مردم کمک‌رسانی می‌کرد.

حناچی با بیان این‌که هر کسی او را دوست دارد باید به مانند او باشد، گفت: جمعیت را ببینید این عکس‌العمل نتیجه نیت خالص او در عمل است و هر کسی خالصانه برای خدا باشد خدا هم برای او می‌سازد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که مردم خواهان انتقام سخت هستند با بیان این‌که مسئولین کشور آنچه را که به مصلحت مردم و کشور است باید انجام دهند، اظهار کرد: مطمئن باشید که خداوند از آنها انتقام می‌گیرد و شما جوانان شاید به یاد نداشته باشید که در یک زمانی صدام تهران را موشک‌باران می‌کرد، اما بچه‌های انقلاب چند موشک را مهندسی معکوس کرده و پایه صنایع موشکی ایران را گذاشتند و این موشک به بانک مرکزی عراق برخورد کرد و معادلات جنگ را تغییر داد و مطمئن باشید خداوندی که این صحنه را چیده حتما بعد از آن نیز تدبیر دارد.

شهردار تهران با بیان این‌که به برکت خون شهید قاسم سلیمانی جریان مقاومت در منطقه، مقاوم‌تر عمل می‌کند، ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی نتیجه 50 سال تلاش، تجربه، مجاهدت و غیره را دید و مسئولان نیز باید این مسیر را تعقیب کنند.

حناچی با بیان این‌که مردم خوبی داریم، گفت: دیدیم که در اهواز چه مراسم تشییع جنازه‌ای برگزار شد و این در حالی است همه می‌دانیم مردم اهواز از سیل، ریزگرد، شرایط اقتصادی و غیره ناراحت هستند؛ اما تشییع خاصی برگزار کردند و حالا تهران را هم ببینید که از همان دقایق ابتدایی صبح، مردم زیادی برای حضور در این مراسم حاضر شدند و همه ما باید قدرشناس این مردم باشیم و تلاش کنیم که برای آنها کار کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها