کد خبر: 375410
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰:۲۵:۰۳
| |

فریبرز عسکری:

حضور ساعی کمک بزرگی به تیم ملی است

سرمربی تیم ملی تکواندو با مثبت ارزیابی کردن حضور هادی ساعی به‌عنوان مدیر فنی این تیم، گفت: حضور ساعی با توجه به تجربیات ارزنده‌ای که دارد، کمک بزرگی به ما برای حضور در المپیک خواهد بود.

حضور ساعی کمک بزرگی به تیم ملی است
کد خبر: 375410
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰:۲۵:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ فریبرز عسکری روز دوشنبه در خصوص انتخاب هادی ساعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی تکواندوی مردان ایران، اظهار داشت: او چهره‌ای شناخته شده‌ در تکواندوی ایران و جهان است.

وی افزود: ساعی تجربیات ارزنده‌ای از سه مرتبه حضور در بازی‌های المپیک و کسب مدال‌های ارزشمند از این رویداد بزرگ دارد و می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ایران باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران توضیح داد: در گذشته از همه عزیزانی که می‌توانند برای پیشرفت تکواندوی ایران و تیم ملی کمک کنند، خواستم که به ما یاری برسانند. خوشحالم که ساعی اختلاف سلیقه با مسوولان فدراسیون را کنار گذاشت و به جمع ما پیوست تا همه تلاش کنیم در بازی‌های المپیک 2020 توکیو، مدال‌های خوشرنگی کسب کنیم.

وی در خصوص زمان آغاز دوباره اردوهای تیم ملی، گفت: 21 دی ماه جاری مسابقات ورود به اردوی تیم ملی برگزار می‌شود و سپس از 28 همین ماه، اردوها را آغاز می کنیم.

عسکری در پاسخ به این سوال که تیم ایران با ترکیب نفرات جوان و جدید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند یا نفرات قبلی راهی این پیکارها می‌شوند؟ گفت: استعلام گرفته‌ایم تا ببینیم مسابقات دارای رنکینگ المپیک است یا خیر؟ اگر امتیاز رنکینگ داشته باشد از نفرات قبلی استفاده خواهیم کرد و در غیر اینصورت، ترکیب جدید را اعزام می کنیم.

وی در مورد شرایط «سجاد مردانی» تکواندوکار باتجربه ایران که با بدشانسی به سهمیه المپیک نرسید، اظهار داشت: با او صحبت کردم و قرار شد با قدرت در خدمت تیم ملی باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها