کد خبر: 375412
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰:۲۷:۰۰
| |

وزیر بهداشت مطرح کرد:

همراهی سردار سلیمانی برای شکستن حلقه تحریم‌های دارو

وزیر بهداشت گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یک سال گذشته به شدت ما را همراهی می‌کرد تا از مسیرهای مختلف حلقه تحریم دارو و تجهیزات پزشکی را بشکنیم.

همراهی سردار سلیمانی برای شکستن حلقه تحریم‌های دارو
کد خبر: 375412
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید نمکی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به ملت شریف ایران به دلیل از دست دادن یکی از بزرگترین سرداران رشید اسلام گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به همه مردم ایران و مردم منطقه که او را از ناجیان ضد تروریست می‌شناختند، چه در سوریه، عراق و یمن و چه در اقصی نقاط جهان تعلق داشت و امیدواریم در ذهن مردمان این سرزمین، همواره جاودان باشد.

او افزود: سردار قاسم سلیمانی در زمین گیر کردن تروریست‌ها و حذف آنان از منطقه نقش آفرینی اصلی داشت و کمک موثری نیز برای ما در نظام سلامت بود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: سردار قاسم سلیمانی در یک و نیم سال گذشته که علیرغم ادعاهای آمریکا که دارو و تجهیزات مشمول تحریم‌ها نمی‌شوند و بیشترین فشار را بر ما و شرکت‌های دارویی که قصد فروش دارو و تجهیزات را به ما داشتند و می‌خواستند به هر مکانیزمی ما را به زانو درآورند، به شدت ما را همراهی کرد و از مسیرهای مختلفی، حلقه تحریم دارو و تجهیزات پزشکی را شکست تا ما با کمبود جدی روبرو نشویم و امیدواریم روحش با معشوقش سیدالشهدا محشور شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها