کد خبر: 375438
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۰۳:۱۱
| |

ایرج اسکندری:

هدف قرار دادن مراکز فرهنگی کار مذمومی است/ همه دنیا به وضوح ترامپ را یک آدم احمق می‌داند

هنرمند پیشکسوت در حوزه نقاشی با اشاره به آنکه همه دنیا به وضوح ترامپ را یک آدم احمق می‌دانند،‌ گفت: قرار دادن مراکز فرهنگی از نظر همه ملل دنیا، کار مذمومی است.

هدف قرار دادن مراکز فرهنگی کار مذمومی است/ همه دنیا به وضوح ترامپ را یک آدم احمق می‌داند
کد خبر: 375438
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۰۳:۱۱

اعتمادآنلاین| ایرج اسکندری (پیشکسوت نقاشی) در واکنش به تهدید ترامپ در خصوص هدف قرار دادن 52 نقطه ایران که مراکز فرهنگی نیز می‌تواند جز آنها باشد، گفت: او آدم دیوانه‌ای‌ست و بعید نیست که چنین کاری انجام دهد.

همه دنیا به وضوح ترامپ را یک آدم احمق می‌دانند. آدمی که غیرعادی است. از این رو کارهای ترامپ نیز غیرقابل پیش‌بینی است.

به عقیده اسکندری، آنچه که ترامپ درخصوص حمله به 52 نقطه از مراکز فرهنگی ایران مطرح کرده، غیرعادی‌ترین تصمیمی است که او تاکنون عنوان کرده و قاعدتا توسط تمام دنیا محکوم خواهد شد و این مهم فقط مربوط به ایران نیست.

این نقاش پیشکسوت اعلام کرد: تا جایی که من می‌دانم، هدف قرار دادن مراکز فرهنگی از نظر همه ملل دنیا، کار مذمومی است. همانند کاری که طالبان انجام داد و مجسمه بودا را منفجر کرد. این کار نشان می‌دهد که در آن زمان با رهنمود آمریکایی‌ها، گروه‌های افراطی این کار را انجام دادند چراکه می‌خواستند، دنیا را علیه مسلمانان برانگیزانند.

اسکندری ادامه داد: امروزه تفکر ارتجاعی در قالب ترامپ شخصا ظاهر می‌شود و قصد می‌کند مراکز فرهنگی ایران را مورد حمله قرار دهد. این تهدید بسیار عجیب است.

اگر او می‌گفت مراکز نظامی هدف آمریکاست با اینکه اکنون مراکز فرهنگی ایران را تهدید می‌کند، فرق دارد. این تهدیدها توسط ترامپ، نشان از حماقت رییس‌جمهور کشوری دارد که مدعی است در راس جهان قرار دارد.

او درخصوص فعالیت‌های جامعه هنری کشور در قبال تهدیدهای ترامپ، گفت: کمترین کاری که می‌توانیم بکنیم این است که این تهدیدها و تفکر ترامپ را محکوم کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها