انوش معظمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون:

خزانه ما از سلیمانی‌ها خالی نمی‌شود

معظمی گفت: دشمنان غافل هستند که امثال سلیمانی‌ها در مکتب خود شاگردانی به مراتب نابغه‌تر از خود پرورش داده‌اند.

خزانه ما از سلیمانی‌ها خالی نمی‌شود
کد خبر: 375447
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۱۵:۱۳

اعتمادآنلاین| انوش معظمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: من هم مانند هر ایرانی وطن پرست و متعصبی از شنیدن خبر شهادت سردار عزیزمان منقلب شدم و در منزل ما هم غوغایی برپا بود. من معتقدم یک بار دیگر پیکر پاک رستم به چاه خیانت افتاده، پیکر مالک اشتر دو مرتبه به خاک خیانت غلتیده است، بر ما واجب است که پیرو راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

او افزود: همانطور که می‌بینیم بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی ابعاد گوناگون شخصیتی و اخلاقی ایشان توسط دوستان و نزدیکان بازگو می‌شود و ما تازه متوجه می‌شویم که چه گوهری گران بهایی را از دست داده ایم و باید از این بابت متاسف باشیم.

این بازیگر تئاتر با اشاره به اینکه دشمنان ما فکر نکنند که با به خاک انداختن چنین گوهری خزانه ما را از این گوهر‌ها خالی کرده‌اند، بیان کرد: در واقع مادران ما رستم‌ها و مالک اشتر‌ها به دنیا می‌آورند و دشمنان غافل هستند که امثال سلیمانی‌ها در مکتب خود شاگردانی به مراتب نابغه‌تر از خود پرورش داده ‌اند.

زمان جنگ تحمیلی که بسیاری از سردار‌های ما شهید شدند و خزانه ما خالی از این نوابغ شد، جایگزین آن عزیزان آمدند و الان هم همین اتفاق خواهد افتاد و به امید خدا شاگردان خلف شهید سلیمانی‌ نمی‌گذارند تا جای ایشان خالی باشد.

معظمی گفت: در هر صورت به لحاظ اخلاقی، جوانمردی و منش، فقدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شکاف بزرگی در تاریخ ما ایجاد خواهد کرد، اما چاره چیست که این مشیت الهی است و ما چاره‌ای جز صبر نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها