مدیرعامل باشگاه سپاهان :

سپاهان برای جذب پاتوسی جا ندارد/ اردوی خارجی به دلیل مالی لغو نشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هیچ صحبتی در مورد کنار گذاشتن بازیکنان خارجی نشده است و اگر کادر فنی در این مورد نظری دارد باید بنشینیم و صحبت کنیم.

سپاهان برای جذب پاتوسی جا ندارد/ اردوی خارجی به دلیل مالی لغو نشد
کد خبر: 375451
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود تابش در خصوص فعالیت باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی اظهار داشت:‌به خاطر بحث نقل و انتقالات تلاش کردم در این مدت کمتر صحبت کنم اما با توجه به صحبت‌هایی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده باید توضیحاتی را ارائه کنم. با توجه به اینکه سرمربی تیم ما اعلام کرد، حتماً باید پاتوسی و دانیال اسماعیلی‌فر جذب شوند باید بگویم چون ما در نیم‌فصل دوم در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان می‌رویم طبیعی است که به دنبال تقویت تیم باشیم و بر اساس نظرات کادر فنی به خصوص امیر قلعه‌نویی مسأله جذب بازیکنان را انجام بدهیم.

حاضریم اسماعیلی‌فر را قرضی بگیریم

تابش ادامه داد:‌ بر اساس همین موضوع طیبی و ترکمان را جذب کردیم اما در مورد جذب پاتوسی و اسماعیلی‌فر باید بگویم بازیکنانی که در اختیار داریم با ما قرارداد دارند. ما برای انتقال اسماعیلی‌فر مذاکرات و مکاتبات لازم را انجام دادیم و با توجه به پاسخ منفی باشگاه ذوب‌آهن مکاتبات‌مان را مجدداً انجام دادیم، حتی حاضریم این بازیکن را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت قرضی در اختیار بگیریم اما به هر حال بکارگیری او منوط به اخذ مجوز باشگاه ذوب‌آهن دارد و ما به خاطر درخواست کادر فنی تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

باید شرایط جذب پاتوسی فراهم شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد درخواست امیر قلعه‌نویی برای جذب آیاندا پاتوسی تصریح کرد:‌ من تمایل نداشتم اسامی را در رسانه‌ها مطرح کنم، پاتوسی را به عنوان یک بازیکن خارجی خوب قبول داریم، برای جذب او اقدامات و مکاتبات لازم را هم انجام داده‌ایم اما طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانیم 1+3 بازیکن خارجی داشته باشیم. در واقع با توجه به این سهمیه‌بندی باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم پاتوسی را به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: ما این بازیکن را قبول داریم و به دنبال جذب او هم هستیم اما حضور او در سپاهان مستلزم این است که در لیست تیم جا داشته باشیم. اگر اقداماتی بشود و شرایطی فراهم شود که بتوانیم او را به خدمت بگیریم حتماً این کار را انجام خواهیم داد اما بازیکنان خارجی ما تا پایان فصل قرارداد دارند و حتی قرارداد کی‌روش استنلی هم دو ساله است، با توجه به قانون 1+3 بازیکن خارجی الزام داریم که یک جای خالی در لیست‌مان داشته باشیم.

صحبتی در مورد فسخ قرارداد بازیکنان خارجی نشده است

تابش در مورد اینکه آیا برای فسخ قرارداد یکی از سه بازیکن غیر‌آسیایی سپاهان صحبتی انجام شده، عنوان کرد: در این مورد صحبتی نشده، همانطور که گفتم برای جذب پاتوسی باید شرایطش فراهم شود. ما برای حضور او در سپاهان اقداماتی انجام داده‌ایم اما باید بگویم بازیکنانی هم که الان در اختیار داریم خوب و باکیفیت هستند. من در لیست تیمم تنها یک جا برای جذب یک بازیکن آسیایی دارم. شرایط را همه می‌دانیم. هیچ صحبتی هم در مورد کنار گذاشتن و فسخ قرارداد بازیکنان خارجی ما نشده است و اگر کادر فنی در این مورد نظری دارد باید بنشینیم و صحبت کنیم.

اردوی آنتالیا به دلایل مالی لغو نشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد لغو اردوی آنتالیای زردپوشان اظهار داشت: بحث لغو اردوی خارجی بحث مالی نبوده این مسأله به خاطر نامه‌ای است که سازمان بازرسی کل کشور به صورت مکتوب به ما داده است. لغو این اردو به خاطر بحث امنیتی بوده و دقیقاً به همان دلیلی که سایر باشگاه‌ها هم اردوی خارجی خودشان را لغو کردند ما هم به همان دلیل اردوی خارجی خودمان را لغو کردیم.

باید ببینند آقایی را آزاد می‌کنیم یا نه

تابش در مورد اینکه گفته می‌شود سعید آقایی برای جدا شدن از سپاهان با مدیران باشگاه جلسه داشته، عنوان کرد: در خصوص وضعیت او صحبتی نداشته‌ایم و باید بنشینیم و صحبت کنیم. کادر فنی هم در خصوص وضعیت او با من صحبت نکرده است. اگر باشگاهی خواهان آقایی است، یا باید با ما مکاتبه کند یا اینکه صبر کند و ببیند که او را آزاد می‌کنیم یا نه، او با سپاهان قرارداد دارد و هیچ باشگاهی هم درخواستی برای جذب این بازیکن به ما را ارائه نداده است.

فسخ قرارداد ترکمان در سازمان لیگ امضا شده است

مدیرعامل سپاهان در مورد حواشی جذب مهدی ترکمان و اینکه سرپرست باشگاه پارس‌جنوبی عنوان کرده مسعود تابش قرار بوده با او مکاتبه کند،گفت:‌ ما برای جذب بازیکنانی که مدنظر داشتیم و داریم، با باشگاه‌های آنها مکاتبه کردیم. به عنوان مثال برای دانیال اسماعیلی‌فر این کار را انجام دادیم اما ترکمان فسخ قراردادش را روی میز من گذاشت و زمانی که او به من فسخ قرارداد با باشگاهش را داده دیگر چه لزومی به مکاتبه با پارس‌جنوبی دارم؟ سازمان لیگ اعلام کرده کارت بازی او را نمی‌دهیم چون شاکی دارد در حالیکه فسخ قرارداد ترکمان را خود سازمان لیگ داده است. سازمان لیگ در مورد وضعیت ترکمان هیچ صحبتی با من نداشته و ما بر اساس فسخ قراردادی که در خود سازمان لیگ امضا شده او را به خدمت گرفتیم.

میزبانی در ازبکستان قطعی نیست

وی در مورد میزبانی سپاهان از تیم النصر عربستان در کشور ازبکستان اظهار داشت: در این خصوص نامه‌نگاری‌هایی کرده‌ایم اما هنوز میزبانی از نماینده عربستان سعودی در ازبکستان قطعی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها