کد خبر: 375454
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۱۷:۴۸
| |

افزودن33 روستا به روستاهای بالای 20 خانوار استان سمنان

مدیرکل بنیاد مسکن ‌انقلاب اسلامی استان سمنان از افزودن33 روستا به روستاهای بالای 20 خانوار این استان خبر داد.

افزودن33 روستا به روستاهای بالای 20 خانوار استان سمنان
کد خبر: 375454
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۱۷:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا فلاحی در دیدار با معاون استاندار سمنان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 20 خانوار، دارای طرح هادی هستند.

وی از افزایش بودجه و اعتبارات این نهاد در سال‌جاری خبر داد و افزود: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان توانسته 5 برابر اعتبارات استانی خود، اعتبارات ملی جذب کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد: تاکنون بالغ بر 5 برابر میزان اعتبارات استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استات، اعتبارات ملی برای این مجموعه جذب شده است.

فلاحی از توجه ویژه به روستاها در این استان خبر داد و اضافه کرد:همچنین ساخت 500 واحد مسکونی روستایی ارزان قیمت، از دیگر اقدامات این مجموعه است که در حال انجام است.

وی ضمن تقدیر از همراهی مجموعه استان، دهیاران، دستگاه های اجرایی و مردم عزیز و فهیم روستاهای استان، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، تا امروز 50 درصد روستاهای استان قیر یارانه ای دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن ‌انقلاب اسلامی استان با اشاره به اقدامات این بنیاد در رستای حسین آباد کالپوش و آغاز احداث شهرک جدید برای ساکنان این روستای رانش‌دیده گفت: همچنین برای تسهیل در امور و پیگیری بهتر موارد پیرامون روستای حسین آباد کالپوش، ستاد پیگیری و نظارت بر مسائل کالپوش، راه اندازی شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها