مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در اتریش برگزار شد

 مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از جمله شهید مهدی المهندس از سوی انجمن اسلامی دانشجویان وین برگزار شد.

مراسم بزرگداشت  شهید قاسم سلیمانی در اتریش برگزار شد
کد خبر: 375460
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۲۱:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از سوی انجمن اسلامی دانشجویان وین برگزار شد.


مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از جمله شهید مهدی المهندس از سوی انجمن اسلامی دانشجویان وین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خیل علاقمندان به آن شهدا از ملیت‌های ایرانی، عراقی، اتریشی، افغانستانی و ترک برگزار شد، سخنران حاضر به تشریح ابعاد شخصیتی آن شهیدان بزرگ و بررسی اقدام تروریستی آمریکا از منظر حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام «سید عامر الحلو» رئیس مرکز شیعیان عراقی ضمن ایراد سخنرانی، پیام تسلیت آیت الله سیستانی به مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

سردار امیر پاریاب وابسته نظامی ایران در اتریش در سخنانی به تشریح خطای استراتژیک آمریکا در ترور شهید سلیمانی پرداخت و گفت: شهادت شهید سلیمانی و شهید المهندس موجب متحدتر شدن ملت‌های ایران، عراق و محور مقاومت علیه استکبار آمریکا شده است.

سخنران پایانی برنامه، «آگاهی» رایزن فرهنگی ایران در اتریش بود. وی گفت: پس از ترور سردار سلیمانی، ایران تنها با دو گزینه رو بروست، مقاوت و مجاهدت تا پیروزی، یا شهادت. که البته برای ملت ما هر دو پیروزی است.

در پایان «رحمت‌الله نوری» مداح اهل بیت از افغانستان به مداحی پرداخت.

انجمن اسلامی دانشجویان وین امروز (دوشنبه)‌ نیز تجمعی اعتراضی در محکومیت تروریسم دولتی و جنگ افروزی آمریکا در غرب آسیا، در مرکز تاریخی شهر وین برگزار خواهد کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها