حسن سلطانی:

«شهید سلیمانی» بسیار باابهت‌تر از «سردار سلیمانی» است

حسن سلطانی مجری و کارشناس برنامه‌های مذهبی سیما با اشاره به استقبال مردم از آیین بدرقه پیکر سردار سلیمانی تأکید کرد «شهید سلیمانی» بسیار باابهت‌تر از «سردار سلیمانی‌» است.

«شهید سلیمانی» بسیار باابهت‌تر از «سردار سلیمانی» است
کد خبر: 375469
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۳۳:۲۷

اعتمادآنلاین| حسن سلطانی مجری و کارشناس باسابقه تلویزیون در حاشیه حضور در آیین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شکوه و عظمت تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی عزیز و همرزمان شهیدش به‌خصوص ابومهدی مهندس، نشان داد همه آن‌ها که با اخلاص مجاهدت می‌کنند، با اخلاص رزم می‌کنند و در راه خدا از هیچ تلاشی فروگذاری ندارند و آن‌ها که خلوت‌های بسیار نورانی‌ای با خدا دارند، خدا آن‌ها را فراموش نمی‌کند.

او ادامه داد: امروز خلوص‌ این افراد در رزم‌های شبانه و روزانه‌شان را که برای هیچ کس نگفته‌ بودند، در نجف و کربلا و کاظمین و بدرقه میلیونی در خوزستان و یا در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) متبلور شده است. این‌ها نشان می‌دهد حاج قاسم سلیمانی دارای صفای باطن و تزکیه روح بود و سلیم النفس بود.

سلطانی با اشاره به ویژگی‌های دیگر سردار سلیمانی تصریح کرد: او به لحاظ سلوک جمعی نیز برای بچه‌های شهدا پدر بود، برای فرمانده کل قوا سرباز بود و برای محرومان و ضعفا و آنها که تحت سلطه تجاوز داعشی‌ها و تکفیری‌ها بودند عصا و تیکه گاه بود به همین دلیل امروز نه فقط مردم ایران و مسلمانان، بلکه همه کسانیکه برای آزادی، حریت، رشادت و شرافت ارزش قائل هستند، دلشان برای قاسم سلیمانی می‌سوزد و نام او را با احترام می‌برند، یکی از آمریکایی‌ها گفته بود اگرچه او دشمن ماست اما دشمنی دوست‌داشتنی و شیرین است.

او در پایان گفت: قاسم سلیمانی طوری بندگی کرد که خدا مهرش را در دل مومنان و بغضش را در دل دشمنان گذاشت. اینگونه است که حاج قاسم سلیمانی جاودان است و به همین دلیل است که امروز شاهدیم «شهید سلیمانی» بسیار باابهت‌تر از «سردار سلیمانی» است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها