کد خبر: 375485
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۵۵:۲۲
| |

کاهش سرفاصله قطارهای مترو به 2 دقیقه برای افزایش جابجایی مسافرها

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو از کاهش سرفاصله‌های قطارهای خط 4 به 2 دقیقه برای افزایش سرویس دهی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

کاهش سرفاصله قطارهای مترو به 2 دقیقه برای افزایش جابجایی مسافرها
کد خبر: 375485
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۱:۵۵:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ محسن محمدیان در مورد شلوغی ایستگاه‌های مترو با توجه به تشییع پیکر سردار شهید قاسم سیلمانی گفت: متروی تهران امروز با استفاده از 100 درصد توان ناوگان خود به مردم خدمت رسانی می‌کند. به گونه‌ای که هیچ قطاری در پایانه‌ها متوقف نیست و همه قطارها در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه کلیه قطارهای خط 4 مترو که در مسیر تشییع پیکرها قرار دارند به دلیل افزایش تقاضای سفر با سرفاصله زمانی 2 دقیقه سرویس دهی می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به استقبال زیاد مردم از مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی جمعیت زیادی در ایستگاه‌های مترو به خصوص ایستگاه تئاتر شهر و انقلاب مانده‌اند و امکان خروج از ایستگاه را نداشتند.

محمدیان با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سرفاصله حرکت قطارها را به 2 دقیقه رساندیم تا نسبت به جابجایی مسافران به سرعت اقدام شود، گفت: ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها زیاد است و به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود با صبر خود مأموران مترو را در مدیریت ایستگاه‌ها کمک کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها