کد خبر: 375511
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۲:۲۹:۰۲
| |

پیروز قربانی:

همه باید از فرهاد مجیدی حمایت کنند

پیشکسوت استقلال گفت: در این شرایط که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفته است همه باید از او حمایت کنند و پشتیبان وی باشیم.

همه باید از فرهاد مجیدی حمایت کنند
کد خبر: 375511
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۲:۲۹:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ پیروز قربانی روز دوشنبه اظهار داشت: استراماچونی قصد بازگشت به استقلال را نداشت و این موضوع در واکنش‌ها و رفتارهایی که از خود نشان می‌داد کاملا مشخص بود.

وی افزود: من اگر حرفی درباره استقلال و شرایط این تیم و یا استراماچونی بر زبان می‌آوردم از سر دلسوزی بود چرا که دوست نداشتم بدون منطق و احساسی حرف بزنم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی استراماچونی تحت هیچ شرایطی قصد بازگشت به ایران را نداشت چه تصمیمی باید به جز انتخاب جانشین وی درز نظر گرفته می‌شد.

قربانی تصریح کرد: در این شرایط که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفته است همه باید از او حمایت کرده و پشتیبان وی باشیم.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی همانطور که گفتم برای حضور در استقلال به من پیشنهاد داد اما با توجه به اینکه نمی‌توانستم به استقلال کمک کنم برای او در این تیم آرزوی موفقیت کردم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند به آینده این تیم کمک کرده و در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر نتایج مطلوبی را برای آبی‌پوشان به ارمغان آورند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها