کد خبر: 375549
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۳:۳۸:۱۰
| |

کره شمالی به اقدام تروریستی آمریکا واکنش نشان داد

کره شمالی در واکنش به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی اعلام کرد تردیدی درباره اقدامات خصمانه روزافزون واشنگتن وجود ندارد.

کره شمالی به اقدام تروریستی آمریکا واکنش نشان داد
کد خبر: 375549
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۳:۳۸:۱۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های کره شمالی سه روز پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد، برای نخستین بار واکنش نشان دادند و اعلام کردند این اقدام آمریکا ممکن است مسیر جدیدی را برای پیونگ یانگ ترسیم کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، روزنامه دولتی رودونگ سینمون چاپ کره شمالی امروز دوشنبه در مقاله‌ای به پیامد‌های اقدام تروریستی آمریکا علیه فرمانده سپاه قدس ایران پرداخت و نوشت: نکته‌ای برای تردید درباره اقدامات خصمانه روزافزون، تهدیدات هسته‌ای و باج خواهی [آمریکا] وجود ندارد.»

این روزنامه افزود: «ما باید به تقویت قدرت نظامی غیرقابل تسخیر خود ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که هیچ کسی تصور استفاده از نیرو‌های نظامی علیه ما را به خود راه ندهد تا زمانی که آمریکا از سیاست‌های خصمانه خود کوتاه بیاید.»

پیش از این رسانه تبلیغاتی «معاری» کره شمالی در مطلبی نوشته بود «کارشناسان نظامی انتظار دارند خاورمیانه به گورستانی برای آمریکا تبدیل شود».

آژانس خبری مرکزی کره شمالی همچنین گزارش داد چین و روسیه حمله تروریستی آمریکا را به عنوان نقض منشور حقوق بشر سازمان ملل و جنایت جنگی محکوم کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها