کد خبر: 375643
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۶:۵۳:۲۷
| |

وزیر ورزش و جوانان:

به زودی شاهد خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها از منطقه خواهیم بود

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی کارنامه درخشانی از خود در دفاع از گروه های تکفیری و داعش به جا گذاشت ،اظهار داشت : به زودی شاهد خروج ذلیلانه امریکایی ها از منطقه خواهیم بود.

به زودی شاهد خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها از منطقه خواهیم بود
کد خبر: 375643
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۶:۵۳:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود سلطانی گفت: تفکر تکفیری به رهبری گروه‌های مختلف و داعش در خاورمیانه در حال شکل گرفتن بود و‌ می رفت که‌ بخشهایی از این منطقه را تصرف کند.

وی افزود: در این شرایط بود که سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در این مناطق حضور پیدا کرد و رزمندگان جنبش مقاومت را سازماندهی کرد و توانست بخشهای وسیعی ازخاک سوریه و عراق را از وجود گروههای تکفیری و داعش پاک کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:اگر رشادتها و دلاوری های سردار سلیمانی و همرزمانش نبود و امروز ما در مرزهایمان می بایست با گروههای تکفیری و داعش مبارزه می کردیم.

وی در ادامه از سردار سلیمانی به عنوان سنبل مبارزه با تروریست و تفکر خشونت گرایی نام برد و اظهار داشت : این شهید بزرگوار در مبارزه با افراطی گری کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشت.

سلطانی فر در ادامه سخنانش توضیح داد: با به شهادت رساندن سردار سلیمانی ، در آینده معادلات سیاسی در خاورمیانه به گونه ای رقم خواهد خورد که آمریکایی ها و اعوانشان از منطقه ذلیلانه خارج شوند.

وی در ادامه اطمینان داد که به بزودی جبهه مقاومت در بسیاری از عرصه ها پیروز خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین ابراز امیدواری کرد که یاران ، همرزمان و دیگر فرماندهان جای ایشان را خواهند گرفت و راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها