کد خبر: 375662
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۸:۲۱:۵۲
| |

عضو مجلس خبرگان رهبری:

شهید سپهبد سلیمانی داعش را به زباله‌دان تاریخ فرستاد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت داعش را به زباله‌دان تاریخ فرستادند گفت: باید این راه را ادامه دهیم و انتقام خون این شهدا را از دشمنان بگیریم.

شهید سپهبد سلیمانی داعش را به زباله‌دان تاریخ فرستاد
کد خبر: 375662
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۸:۲۱:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ آیت‌الله عسکر دیرباز در حاشیه مراسم تشییع شهید سردار سپهبد سلیمانی ضمن عرض تسلیت شهادت این سردار عظیم‌الشأن اظهار داشت: این روزها جهان اسلام به‌ویژه ایران اسلامی در داغ مصیبت از دست دادن سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس عزادار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان ویژگی‌های خاص و برجسته شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار در قلوب همه مردم جا دارد.

وی ابراز کرد: اگر کسی کارش را صرفاً برای خاطر خدا و جلب رضایت او انجام دهد و اطاعت از او برایش مهم باشد، خدا نیز او را به اعلی‌علیین می‌رساند و خداوند هم که صادق‌ترین هستی است کاری می‌کند که محبوب دل‌ها واقع شود.

دیرباز با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام برای کسب رضایت خداوند زحمت‌کشیده و خدا هم خواسته که در جایگاه علیین قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم شریف سوریه، عراق و لبنان دوراندیش بوده و در مسیر رشد فکری هستند، اگر امثال حاج قاسم نبودند و در برابر داعش نمی‌ایستادند الآن داعش در سوریه، عراق و کشورهای مختلف از جمله ایران حاکم می‌شد و چه جنایت‌هایی که مرتکب نمی‌شدند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت داعش را به زباله‌دان تاریخ بردند، گفت: باید این راه را ادامه دهیم و انتقام خون این شهدا را از دشمنان بگیریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها