طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: خون پاک سردار سلیمانی به دست شقی ترین فرد جهان، بر روی زمین ریخته شد اما انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس
کد خبر: 375666
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۸:۳۰:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران، افزود: خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت اما کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد:مردم یکپارچه ومنسجم بپا خاستند و خواستار انتقام از قاتلان وآمران قتل شهید سلیمانی شدند.

وی گفت: در این میان مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید زمینه ها وراهکارهای قانونی این انتقام سخت را مهیا سازد وشرایط را برای ادامه حرکت انقلابی آماده کند.

حاجی بابایی تصریح کرد: برای تحقق خواست مردم طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس قرار گرفته است و همه نمایندگان می توانند این طرح را امضاء کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: همه نمایندگان می توانند این طرح را امضا کنند تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این برای مجلس آزمون بزرگی است که هنگام شهادت سردار سلیمانی عزیز، برای اولین بار طرح سه فوریتی را مصوب کند و امیداریم نمایندگان از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها