کد خبر: 375743
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۳۸:۳۶
| |

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

اعلام آمادگی وزارت صنعت برای اجرای ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار

وزیر صمت درباره اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است.

اعلام آمادگی وزارت صنعت برای اجرای ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار
کد خبر: 375743
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۰۹:۳۸:۳۶

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در رابطه با اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و آیین نامه اجرایی آن مبنی بر تشکیل کمیته ساماندهی مراجعه نمایندگان دستگاه‌های ا جرائی به واحدهای تولیدی و راه‌اندازی سامانه مربوط گفت: تحلیل معاونت ریاست جمهوری این بود که موضوع مذکور فرا بخشی شود و از موضع حاکمیتی این موضوع مدیریت شود.

وی با باین اینکه البته کمیته مربوطه تشکیل نشد، اضافه کرد: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است؛ برای این کار اراده فرا بخشی لازم است و باید همه دستگاه‌ها پنجره واحد را بپذیرند .

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پیشنهاد من این است که امروز یکی از راه‌های مقابله با تحریم از لحاظ اقتصادی تسهیل امور است و لذا ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اهمیت دارد و لذا اگر مانعی در اجرا است بیان کنند و از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و آن را ضروری می‌دانیم.

رحمانی بیان داشت: بنابراین پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در معاونت ریاست جمهوری برای بررسی این موضوع ایجاد شود زیرا معمولا یک سری موانع بوکراسی و کارشناسی در این مساله وجود دارد اما مشکل جدی نداریم و ما حتما در اجرا هم امکانات را فراهم می‌کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها