علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

واریز سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی از هفته آینده

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

واریز سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی از هفته آینده
کد خبر: 375781
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۱۰:۴۳:۲۸

اعتمادآنلاین| علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، در حاشیه سفر به استان هرمزگان با اشاره به سرانه مدارس شبانه‌روزی، گفت:360 هزار دانش‌آموز کشور در مدارس شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند که فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش‌آموزان از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: علی‌رغم محدودیت‌های مالی آموزش‌وپرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه‌روزی و تأمین سرانه غذایی و رفاهی آن‌ها بهره ببریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم300 میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها را به سمت مدارس شبانه‌روزی سوق دهیم و در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.

الهیار ترکمن بابیان اینکه سرانه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کمتر از 5 هزار تومان است، گفت: 300 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان برنامه‌ و خزانه کل کشور، از هفته آینده مرحله اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها