کد خبر: 375783
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

زنان والیبال ایران انتخابی المپیک را با شکست آغاز کردند

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک، مقابل قزاقستان شکست خورد.

زنان والیبال ایران انتخابی المپیک را با شکست آغاز کردند
کد خبر: 375783
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مسابقات والیبال انتخابی المپیک در قاره آسیا، از امروز در 2 بخش زنان و مردان آغاز شد. شهر ناخون راتچاسیما تایلند میزبان بخش زنان و شهر جیانگمن چین میزبان بخش مردان هستند.

مسابقات بخش زنان، با بازی ایران و قزاقستان از ساعت 9:30 دقیقه به وقت تهران آغاز شد. ایران در این بازی با نتیجه سه بر صفر از حریف خود شکست خورد تا شروع ناامیدکننده‌ای داشته باشد. سه ست این بازی با امتیازات 25 بر 14،‌ 25 بر 16 و 25 بر 14 به سود قزاقستان به پایان رسید.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی ایران،‌ در این بازی تیم خود را با ترکیب اولیه مونا آشفته، فاطمه امینی، مینا روستا، هانیه محتشم‌پور، نگین شیرتری، آیتک سلامت و هاله متقیان روانه میدان کرد.

آشفته امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه بود. این بازیکن 5 امتیاز با حمله، 1 امتیاز با سرویس و در مجموع 6 امتیاز کسب کرد.

ایران در مسابقه با قزاقستان در تمام بخش‌ها عملکرد ضعیف‌تری نسبت به حریف داشت.

آمار بازی ایران و قزاقستان

تیم ملی والیبال مردان ایران در مرحله گروهی انتخابی المپیک با چین، قزاقستان و چین تایپه رقابت می‌کند. در دیگر گروه مسابقات نیز استرالیا، هند، کره جنوبی و قطر به مصاف هم می‌روند. تیم ملی زنان ایران نیز در گروه دوم با اندونزی، قزاقستان و کره جنوبی مسابقه می‌دهد. در گروه اول مسابقات هم استرالیا، چین تایپه و تایلند به میدان خواهند رفت.

برنامه مسابقات تیم ملی مردان ایران در انتخابی المپیک والیبال

سه‌شنبه 17 دی ساعت 11:30، ایران - چین تایپه

چهارشنبه 18 دی ساعت 11:30،‌ ایران - قزاقستان

پنج‌شنبه 19 دی ساعت 15:30،‌ایران - چین

روز جمعه تیم‌ها استراحت دارند. شنبه 21 دی مرحله نیمه‌نهایی و یکشنبه 22 دی نیز مسابقه نهایی برگزار می‌شود تا قهرمان و نماینده آسیا در المپیک مشخص شود. دیدار نهایی ساعت 15:30 دقیقه یکشنبه برگزار خواهد شد.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی زنان ایران در انتخابی المپیک والیبال

سه‌شنبه 17 دی ساعت 9:30،‌ایران 0 - قزاقستان 3

چهارشنبه 18 دی ساعت 12،‌ ایران - کره جنوبی

پنج‌شنبه 19 دی ساعت 9:30، ایران - اندونزی

تیم‌ها در روز جمعه استراحت می‌کنند و شنبه و یکشنبه، مراحل نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود. مسابقه نهایی ساعت 14:30 یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها