سردار احمد وحیدی، رئیس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت:

حضور مردم در مراسم‌های شهید سلیمانی همپرسی ادامه راه مقاومت بود

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که حضور میلیونی مردم در جای جای ایران اسلامی یک همه پرسی کامل برای تایید ادامه راه مقاومت به عنوان یک راه درست بود.

حضور مردم در مراسم‌های شهید سلیمانی همپرسی ادامه راه مقاومت بود
کد خبر: 375791
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ ۱۰:۵۶:۵۹

اعتمادآنلاین| سردار احمد وحیدی، رئیس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت، سه‌شنبه 17 دی در اجتماع مردم شیراز که همزمان با مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، گفت: این همه پرسی ملی پس از شهادت سپبهد سلیمانی در سطح کشور نشان داد که راه مقاومت راه درستی بود و مردم ما نشان دادند که برای آغاز گام دوم انقلاب آماده‌اند و نشان داد که از دامن رهبر ما چه ستارگانی به آسمان رفتند.

وحیدی اضافه کرد: امروز مردم ما در حای جای ایران اعلام کردند که این انقلاب ماندنی است و انقلاب به دنبال امام خود می‌شود که او را گم کرده است.

او افزود: فهمیدیم که دوباره این انقلاب تحت توجهات و عنایت خدا و حضرت مهدی(عج) است و به دست کسی اداره می‌شود که جانشین امام زمان(ع) است.

رئیس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز ملت ما افسانه شد و این حضور که از عمق جانشان برآمد حقیقت وجودشان را نشان داد و این حقیقت مردم ماست، حقیقتی که با اهل بین گسستنی نیست.

سردار وحیدی با بیان اینکه شهید بزرگوار ما که امروز همه برای او برخاسته‌اند خود نماد پیروزی است، گفت: عزیز شدن این شهید، اوج عظمتی است که خدا وعده داده و چه کسی باور می‌کرد؟

او ادامه داد: شهید سلیمانی در لحظه‌ای به دیدار الهی رفت که بدترین شکل انحراف را در منطقه از بین برد، آن زمانی رفت که کشور خط مقدم مقاومت پس از هشت سال مقاومت را حفظ کرد. او روزی به لقای الهی رفت که رژیم صهیونیستی در خانه خود از بیم می‌لرزد.

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سپبهد سلیمانی روزی به لقای الهی رفت که حرم‌های شریف و جسارت‌ها را از حرم‌ها دور کرد و امروز ملت عراق با قدرت در مقابل دشمن خود ایستاده‌ است.

وحیدی با بیان اینکه مهمتر از اینکه رهبری بر مجاهدت شهید سلیمانی مهر تایید زده‌اند، چیزی نیست، تاکید کرد: امروز خون شهید سلیمانی نامبارکی‌ها را از جامعه شست و تاریخ نویسان قبل و بعد از خون او را خواهند نوشت.

او اضافه کرد: قبل از خون این شهید والا مقام، موانع و مشکلات داشتیم اما امروز روان شده و نه تنها در ایران که در صحنه مقاومت هم اینگونه است و این خواست الهی است و از دست بشر خارج است.

رئیس کمیسیون دفاعی امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان ما دشمنان احمقی هستند و گمان می‌کردند که با شهید کردن سردار سلیمانی، ملت را دچار واهمه می‌کنند، گفت: این نادانان عالم و شیطان‌های مسلط بر مال و جان ملت، امروز قاموس نابودی شان از گلوی خونین او به گوش می‌رسد.

وحیدی ادامه داد: دشمنان آنقدر ترسیده‌اند که دائم برای عادی نشان دادن اوضاع، دائم حرف می‌زنند و تلاش می‌کنند با سران کشورهای مختلف تماس بگیرند تا مانع موضع گیری آنها شوند.

او با بیان اینکه دشمنان آنچنان ترس وجودشان را گرفته که می‌گویند اگر حمله کنید52 نقطه فرهنگی را می‌زنیم، گفت: انتقام ما بسیار سخت و دردناک، طولانی مدت و گیج کننده خواهد بود و بزرگتر از انتقام فیزیکی، انتقام ما ادامه دارد، چرا که وارد دوران جدیدی شده‌ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: آنها نادانانی هستند که در روز روشن علیه ما اعلام جنگ کردند، در حالی‌که برای ما راه‌های بزرگ در پیش است و آنچه که پس از شهادت سلیمانی خلق شد نشان داد که راه مقاومت راه درستی بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها