کد خبر: 375895
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

سمیه خرمی، خانم گل لیگ برتر فوتبال زنان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

همه تیم وچان کردستان در موفقیت من دخیل بودند/ امیدوارم روند خوب تیم وچان ادامه پیدا کند/ مشکلات مالی با اسپانسر جدید حل شده است/ برای قهرمانی می‌جنگیم

سمیه خرمی گفت: خدا را شکر نیم‌فصل خیلی خوبی داشتیم. هم تیم و هم خودم با کمک بچه‌ها و کادر فنی روند خوبی داشتیم و توانستم خانم گل شوم. امیدوارم این روند ادامه یابد و هم نتیجه تیمی داشته باشیم هم نتیجه فردی. چند روز دیگر هم با سپاهان بازی داریم و همه بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند که این بازی را ببریم.

همه تیم وچان کردستان در موفقیت من دخیل بودند/ امیدوارم روند خوب تیم وچان ادامه پیدا کند/ مشکلات مالی با اسپانسر جدید حل شده است/ برای قهرمانی می‌جنگیم
کد خبر: 375895
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن - سمیه خرمی بازیکن تیم وچان کردستان در نیم‌فصل اول با 18 گل و 11 پاس گل برترین گلزن لیگ فوتبال زنان ایران شد. او اهل کردستان است و موفق شده در مهم‌ترین‌ بازی‌های این فصل تیم وچان کردستان از جمله بازی حساس در مقابل تیم شهرداری بم گلزنی کند.

او در این سال‌ها در تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری بم، شهرداری سنندج و راه‌یاب‌ ملل مریوان بازی کرده است.

اعتمادآنلاین گفت‌وگویی با سمیه خرمی، خانم گل حال حاضر لیگ، ترتیب داده که در ادامه می‌خوانید:

***

*از شرایط خودتان و وچان کردستان در نیم‌فصلی که گذشت بگویید.

خدا را شکر نیم‌فصل خیلی خوبی داشتیم. هم تیم و هم خودم با کمک بچه‌ها و کادر فنی روند خوبی داشتیم و توانستم خانم گل شوم. امیدوارم این روند ادامه یابد و هم نتیجه تیمی داشته باشیم هم نتیجه فردی. شرایط تیم هم خیلی خوب است. چند روز دیگر نیز با سپاهان بازی داریم و همه بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند که این بازی را ببریم.

*در حال حاضر برترین گلزن لیگ هستید. چه شرایطی باعث شد چنین عملکردی داشته باشید؟

اول فصل با تشخیص خانم شهبازی در پست وینگر راست بازی کردم و نتیجه داد. صد درصد عملکرد من نتیجه فردی نبوده است. از دروازه‌بان تا وینگرها در این موفقیت دخیل بودند. بابت اینکه توانستم خانم گل لیگ شوم خدا را شکر می‌کنم.

*مشکلات مالی وچان کردستان که باعث تغییر اسپانسر در میانه فصل شد حل شده است؟

بله صد درصد حل شده. چند درصد از پول قرارداد را گرفته‌ایم و چند روز دیگر هم قرار است چند درصد دیگر از پول قرارداد را بگیریم. خدا را شکر اسپانسر تغییر کرد و مشکلات مالی ما برطرف شد. کاظم مفاخری مدیرعامل جدید از این نظر پشت تیم است و از تیم حمایت می‌کند.

*در جایگاه یک فوتبالیست، هدف بلندمدت شما چیست؟

قهرمانی تیم وچان در لیگ برتر زنان و قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا هدف من است.

*آیا تیم وچان کردستان همچنان برای قهرمانی می‌جنگد؟

بله! قطعاً برای قهرمانی می‌جنگیم و به امید خدا و کمک بچه‌ها صد درصد قهرمان خواهیم شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها