کد خبر: 375903
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پاسخ قاطع ندهیم، هواپیمای ظریف را هم می‌زنند/ مردم با نگاه سیاسی متفاوت و متناقضی در مراسم شهید سلیمانی شرکت کرده بودند/ مخالفان واکنش به آمریکا‌ خائن هستند و خائن را هم به دادگاه صحرایی می‌سپارند

محمدصادق کوشکی گفت‌: اگر کسی یا کسانی نظر دیگری دارند و با واکنش نشان دادن مخالف‌اند، دقیقاً با دشمن همراهی می‌کنند و در حال حاضر که با شرایط جنگی روبه‌رو هستیم، به عنوان ستون پنجم دست به فعالیت می‌زنند.

پاسخ قاطع ندهیم، هواپیمای ظریف را هم می‌زنند/ مردم با نگاه سیاسی متفاوت و متناقضی در مراسم شهید سلیمانی شرکت کرده بودند/ مخالفان واکنش به آمریکا‌ خائن هستند و خائن را هم به دادگاه صحرایی می‌سپارند
کد خبر: 375903
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین | محمدصادق کوشکی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین می‌گوید حضور میلیونی در شهرهای مختلف برای تشییع قاسمی به مردم تعلق دارد و هیچ گروه یا جریان سیاسی‌ای نمی‌تواند این اتفاق مهم را به نام خود مصادره کند.

مردم با نگاه سیاسی متفاوت و متناقضی در مراسم شهید سلیمانی شرکت کرده بودند

فعال سیاسی اصولگرا در همین راستا گفت: حضور میلیونی به این معنی است که مردم با نگاه سیاسی و سلیقه‌های متفاوت و متناقضی در مراسم شهید سلیمانی شرکت کرده بودند. پس نه اصلاح‌طلبان می‌توانند این را حرکتی سیاسی بدانند و نه اصولگرایان می‌توانند ادعا کنند که با این اتفاق مشخص شد جامعه فقط به چهره‌های انقلابی روی خوش نشان می‌دهد.

او همچنین ادامه داد: مردم همیشه و در هر شرایطی در بزنگاه‌های مهم ذهن خود را از مباحث سیاسی و حاشیه‌ای خالی می‌کنند و به جز وطن به هیچ چیز دیگر توجه نشان نمی‌دهند.

ایران حتماً باید به این رفتار نابخردانه آمریکا جواب بدهد

کوشکی سپس توضیح داد: نکته روشن این است که ایران حتماً باید به این رفتار نابخردانه آمریکا جواب بدهد و اینکه بنشینیم و نگاه کنیم و فقط سوگواری کنیم قطعاً نمی‌تواند درست باشد و خشم مردم در این حالت فروکش نخواهد کرد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: الان مطالبه‌ای ملی و مردمی که اتفاقاً با منافع ملی سازگار است به وجود آمده که خواستار این است که باید به اقدام تروریستی آمریکا که منجر به شهادت یکی از چهره‌های شاخص و کارسازمان شد پاسخ قاطعی بدهیم. چون اگر پاسخ تهاجم تروریستی آمریکایی‌ها داده نشود،‌ هواپیمای ظریف را هم می‌زنند و هر کار دیگری انجام می‌دهند.

خائنان را نوازش نمی‌کنند؛ آنها را به دادگاه صحرایی می‌سپارند

او تاکید کرد: حالا اگر کسی یا کسانی نظر دیگری دارند و با واکنش نشان دادن مخالف‌اند دقیقاً با دشمن همراهی می‌کنند و در حال حاضر که با شرایط جنگی روبه‌رو هستیم، به عنوان ستون پنجم دست به فعالیت می‌زنند. خب، در دنیا خائنان را نوازش نمی‌کنند؛ آنها را به دادگاه صحرایی می‌سپارند.

محمدصادق کوشکی در پایان سخنانش گفت: مردم روزهایی را می‌گذرانند که هم غم دارند و هم عصبانی هستند. به همین دلیل تصمیم‌گیران باید هرچه زودتر اقدام متقابل را انجام بدهند تا بلکه‌ آبی باشد بر آتش خشم همگانی‌ای که شدیداً خودنمایی می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها