بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

نباید به اظهارات فرافکنانه عده‌ای که دنبال بر هم زدن انسجام ملی‌اند توجه کرد/ شهادت سردار سلیمانی خون جدیدی در کالبد نظام و انقلاب به جریان انداخت/ شهید سلیمانی متعلق به هیچ جریان و جناح سیاسی خاصی نیست/ کسی حق ندارد از خون شهید سلیمانی برای خودش کلاه نمد

بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس، با تاکید بر اینکه «همواره برخی دنبال این بوده‌اند که بگویند ما انقلابی‌تر از بقیه هستیم» گفت: نباید به اظهارات بی‌پایه و اساس و فرافکنانه برخی افراد که به دنبال بر هم زدن وحدت ملی هستند توجه کرد. شهادت سردار سلیمانی خون جدیدی در کالبد انقلاب به جریان انداخت و هیچ جناح سیاسی‌ای نمی‌تواند این حرکت را مصادره کند.

نباید به اظهارات فرافکنانه عده‌ای که دنبال بر هم زدن انسجام ملی‌اند توجه کرد/ شهادت سردار سلیمانی خون جدیدی در کالبد نظام و انقلاب به جریان انداخت/ شهید سلیمانی متعلق به هیچ جریان و جناح سیاسی خاصی نیست/ کسی حق ندارد از خون شهید سلیمانی برای خودش کلاه نمد
کد خبر: 375912
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره اظهارات تند حسن عباسی درباره اصلاح طلبان و مخاطب قرار دادن دادستان کل مبنی بر اینکه «اصلاح‌طلبان با احساسات مردم بازی کرده‌اند و ممکن است مردم آنها را در خیابان بکشند و تکه‌تکه کنند»، گفت: شهادت سردار سلیمانی خون جدیدی در کالبد انقلاب به جریان انداخت و حرکت جدیدی در نظام بود و هیچ جناح سیاسی‌ای اعم از چپ، راست و مستقلی نمی‌تواند این حرکت را مصادره کند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس ادامه داد: اگر مردم سردار سلیمانی را دوست داشتند و در مراسم تشییع او به صورت گسترده و فارغ از نگاه و جناح سیاسی شرکت کردند، به دلیل فراجناحی بودن شخصیت ایشان بود. بنابراین کسی حق ندارد از آب گل‌آلود به نفع خودش ماهی بگیرد و از خون شهید سلیمانی بخواهد برای خودش کلاه نمدی ببافد.

وحدت شکل‌گرفته تا حدی محکم است که کسی توانایی بر هم زدن آن را ندارد

نعمتی تاکید کرد: در شرایطی که وحدت ملی پس از ترور شهید سردار سلیمانی در بین مردم و مسئولان شکل گرفته است، برخی می‌کوشند به این وحدت آسیب برسانند، هرچند به نظرم این وحدت و همدلی تا حدی محکم است که کسی توانایی بر هم زدن آن را ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در دهک‌های پایین جامعه نگرانی‌هایی وجود داشت که سبب اعتراض‌شان به وضعیت اقتصادی شده بود، ولی پس از ترور و شهادت سردار سلیمانی دیدیم که همه این اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف در کنار سایر اقشار جامعه به عشق سردار سلیمانی در این مراسم مشارکت کردند.

نباید به اظهارات فرافکنانه‌‌ای که دنبال بر هم زدن وحدت ملی هستند توجه کرد

نعمتی در پاسخ به اظهارات حسن عباسی که گفته بود «من به دادستان کل کشور هشدار میدم، اصلاح‌طلب‌ها دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت ‎قاسم سلیمانی بازی می‌کنند. اگر مردم ریختند این باند اصلاح‌طلب رو تو خیابون کشتند و تکه‌تکه کردند نگید که هشدار ندادید...» گفت: نباید به اظهارات فرافکنانه برخی افراد که به دنبال بر هم زدن وحدت ملی هستند توجه کرد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در پاسخ اینکه «آبشخور این اظهارنظرات و موضع‌گیری‌ها کجاست» توضیح داد: همواره برخی دنبال این بوده‌اند که خودشان را انقلابی‌تر از دیگران معرفی کنند و بگویند همیشه حق با ماست. در حالی که این ادعاها صحت ندارد و نباید به این اظهارنظرات بی‌پایه و اساس که به دنبال بر هم زدن وحدت و انسجام ملی است توجه کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها