کد خبر: 375956
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۸:۵۲:۵۳
| |

جام اتحادیه انگلیس؛

غوغای دیدنی سیتیزن ها در اولدترافورد

بازیکنان تیم منچسترسیتی بامداد چهارشنبه و در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد را در دیداری تماشایی شکست داده و یک گام دیگر به دیدار نهایی این رقابت ها نزدیک تر شدند.

غوغای دیدنی سیتیزن ها در اولدترافورد
کد خبر: 375956
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۸:۵۲:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ شاگردان «پپ گواردیولا» دراین دیدار که درخانه حریف «اولد ترافورد» برگزار شد کولاک کرده و حریف نامدار خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند تا یک گام دیگر به فینال این رقابت ها نزدیک تر شوند.

«برناردو سیلوا» در دقیقه 17، «ریاض محرز» دردقیقه 33 و «آندریاس پریرا» مدافع حریف دردقیقه 38 برای منچسترسیتی دراین دیدار گلزنی کردند.

«مارکوس راشفورد» نیز دردقیقه 70 تنها گل شیاطین سرخ را درون دروازه «کلودیو براو» جای داد.

بدین ترتیب سیتیزن ها با کسب این پیروزی درخشان در خانه حریف از شانس بیشتری برای صعود به مرحله نهایی این رقابت ها برخوردار شدند.

دیدار برگشت 2 تیم نهم بهمن ماه در ورزشگاه اتحاد برگزار و تیم برتر راهی دیدار نهایی این مسابقات خواهد شد.

نیمه نخست با برتری بازیکنان تیم منچستر یویایتد آغاز شد اما این برتری تنها برای دقایقی پایدار ماند و به یک باره بازیکنان منچسترسیتی با دراختیارگرفتن توپ و میدان کنترل بازی را دراختیار خود گرفتند.

در دقیقه 17 «برناردو سیلوا» با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه «داوید دخه آ» را گشود و تیمش را پیش انداخت.

پس از این گل یک بار دیگر میزبان بازی را برای دقایقی دراختیار خود گرفت اما این بار نیز برتری آنان دقایقی پایدار بود و آبی آسمانی ها با پاسکاری های متعدد خود بازیکنان حریف را سر درگم کردند.

دردقیقه 33 «ریاض محرز» گل دوم تیمش را درون دروازه یونایتد جای داد دراین دقیقه سیلوا با پاس پشت دفاع، محرز را در موقعیت گلزنی قرارداد و این بازیکن پس از عبور از دخه آ دروازه او را گشود.

روند برتری سیتی همچنان ادامه داشت و یونایتدها که در زمین خودی دست و پایشان بسته شده بود به جز تماشای بازی حریف قادر به انجام کار دیگری نبودند.

دردقیقه 38 اشتباهات دروازه بان و خط دفاعی شیاطین سرخ کامل شد تا «کوین دی بروینه» پس از جاگذاشتن مدافع روبه رو توپ را به محوطه شش قدم فرستاد و «آندریاس پریرا» به اشتباه دروازه خودی را گشود.

هواداران منچستر یونایتد که از این نتیجه در نیمه نخست شگفت زده شده بودند با حیرت زده شده و با چشمانی باز رنگ پریده به نظر می رسیدند به یکدیگر نگاه می کردند و افسوس می خوردند.

دراین نیمه بدشانس ترین بازیکن سیتی و زمین «رحیم استرلینگ» مهاجم آبی آسمانی ها بود و دو موقعیت مناسب گلزنی در محوطه جریمه را از دست داد.

در تیم حریف نیز «مارکوس راشفورد» کاپیتان و مهاجم یونایتد ها یک موقعیت مناسب برای گلزنی را از دست داد و ناکام بود.

همچنین باید عنوان کرد دخه آ به رغم دریافت سه گل، دو بار نیز با عکس العمل های به موقع دروازه خود را از باز شدن نجات داد و مانع از به ثمر رسیدن گل های بیشتر برای حریف شد.

نیمه دوم باز هم سرعت بازی بالا و 2 تیم با انجام حرکات تاکتیکی به دروازه حریف نزدیک و نزدیک تر می شدند اما هیچکدام تبدیل به گل نشد.

در این نیمه باز هم کنترل بازی دراختیار سیتیزن ها بود و آنان تیم برتر میدان بودند.

در دقیقه 70 آبی آسمانی ها درمیانه میدان توپ را از دست دادند و همین توپ تبدیل به ضد حمله شد.

در این دقیقه «گرینوود» با پاس طلایی خود راشفورد را در پشت مدافع حریف درموقعیت مناسب قرارداد واو با فرار تند و تیز خود درمحوطه جریمه با «کلودیو براو» سنگربان حریف تک به تک شد و با شوتی دقیق توپ را به درون دروازه فرستاد و فاصله را به 2 گل کاهش داد.

دردقایق باقی مانده هرچند بازیکنان هر 2 تیم فرصت هایی برای گلزنی بدست آوردند اما تلاش آنان برای گلزنی کافی نبود و در نتیجه تغییری حاصل نشد.

ترکیب منچستریونایتد:

داوید دخه، وان بیساکا، لیندلوف، جونز، ویلیامز، فرد، پریرا، جیمز، لینگارد، راشفورد و گرینوود.

ترکیب منچسترسیتی:

براوو، واکر، فرناندینیو، اوتامندی، مندی، رودریگو، گوندوغان، محرز، دی بروین، برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ.

در دیگر دیدار این مرحله که بامداد پنجشنبه برگزار می شود لسترسیتی با استون ویلا دیدار خواهد کرد.

استون ویلا درمرحله قبل با برتری 5 بر صفر برابر تیم جوانان لیورپول به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها گام نهاد.

بازیکنان تیم اصلی لیورپول در زمان برگزاری این دیدار در چارچوب رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان در قطر حضور داشتند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها