کد خبر: 375980
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۱۰:۱۶
| |

تقابل حساس ذوب‌آهن و پتروشیمی در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال

در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال ذوب‌آهن در اصفهان میزبان پتروشیمی است و می‌توان گفت این مسابقه حساس‌ترین دیدار هفته خواهد بود.

تقابل حساس ذوب‌آهن و پتروشیمی در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال
کد خبر: 375980
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۱۰:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه با شش مسابقه برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار ذوب‌آهن اصفهان میزبان پتروشیمی است و در خانه به مصاف شانس اول قهرمانی این فصل می‌رود. بر روی کاغذ و با توجه به ترکیب دو تیم شانس پتروشیمی برای کسب پیروزی در این مسابقه بیشتر است اما می‌توان گفت با توجه به میزبانی ذوب‌آهن و آمدن دو بازیکن خارجی جدید این تیم نمی‌توان جنوبی‌ها را در این دیدار از پیش‌برنده معرفی کرد.

از طرف دیگر تقابل مهران حاتمی و فرزاد کوهیان نیز حساسیت مسابقه را بیشتر می‌کند. دو تیم برابر تیم‌های سابق خود به میدان می‌روند. کوهیان که سال گذشته فصل خوبی با ذوب‌آهن پشت‌سر نگذاشت و به یکباره هدایت پتروشیمی را برعهده گرفت و حاتمی نیز بعد از سومی با پتروشیمی از این تیم کنار گذاشته شد و وارد اصفهان شد. حالا باید دید تفکرات دو مربی در پایان این مسابقه چه نتیجه‌ای رقم خواهد زد. پتروشیمی حضورش در پلی‌آف را قطعی کرده و برای جایگاه خوب مبارزه می‌کند و ذوبی‌ها به دنبال رسیدن به جمع هشت تیم برتر و صعود به پلی‌آف هستند.

در دیگر دیدارهای این هفته مدعیان کار آسانی خواهند داشت و به مصاف حریفانشان می‌روند. شیمیدر قم و نفت آبادان در خانه به میدان می‌روند و مهرام و شهرداری گرگان نیز در این هفته مهمان هستند. در قم شیمیدر نماینده این شهر به مصاف توفارقان آذرشهر می‌رود. توفارقان با بردی که برابر ذوب‌آهن در هفته گذشته کسب کرد نشان داد تیم توانمندی شده و می‌تواند حریفانش را غافلگیر کند. این تیم در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و حاشیه امنیتی برای خودش نمی‌بیند و برای حفظ شرایطش نیاز به برد دارد. در طرف مقابل هم شیمیدر برای اینکه از مدعیان عقب نماند و جایگاهش را در جدول بهتر کند به دنبال بردی خانگی است.

نفت آبادان در خانه پذیرای نیروی زمینی است و کار آسانی خواهد داشت. شهرداری گرگان نیز راهی شهرکرد شده و برابر رعد پدافند مبارزه می‌کند و این تیم نیز کار سختی ندارد. مهرام دیگر مدعی لیگ نیز مسافر قزوین است و برابر شورا و شهرداری این شهر به میدان می‌رود. نماینده قزوین با حضور پویا تاجیک به عنوان سرمربی بهتر از قبل بازی می‌کند و به نظر می‌رسد در خانه به سادگی برابر مهرام کم نخواهد آورد.

آخرین مسابقه هفته هفدهم نیز بین دو تیم آویژه صنعت مشهد و شهرداری بندرعباس است. نماینده مشهد شانس خوبی برای حضور در پلی‌آف دارد و بندرعباسی‌ها نیز برای رسیدن به این مرحله تلاش می‌کنند. می‌توان این مسابقه را نیز با توجه به شرایط دو تیم در جدول رقابتی حساس توصیف کرد.

دیدار دو تیم مس کرمان و اکسون تهران نیز به دلیل تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به زمان دیگری موکول شده‌است.

برنامه هفته هفدهم:

نفت آبادان - نیروی زمینی

رعد پدافند - شهرداری گرگان

آویژه صنعت - شهرداری بندرعباس

شورا وشرداری قزوین - مهرام

ذوب‌آهن - پتروشیمی

شیمیدر قم - توفارقان آذرشهر

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها