دموکرات‌های آمریکا:

جهان تحمل یک جنگ دیگر را ندارد/ ترامپ مقصر است

دموکرات‌های کنگره آمریکا و برخی از رقبای انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور درباره افزایش درگیری‌ها در خاورمیانه هشدار داده و گفتند، جهان نمی‌تواند یک جنگ دیگر را تاب بیاورد.

جهان تحمل یک جنگ دیگر را ندارد/ ترامپ مقصر است
کد خبر: 375983
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۰۹:۱۷:۱۱

اعتمادآنلاین| خبر مربوط به حمله موشکی ایران به دست کم دو پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق با شلیک ده‌ها موشک بالستیک در جریان نشست قانونگذاران دموکراتیک در مجلس نمایندگان آمریکا مخابره شد.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جریان این نشست پیامی را دریافت کرده و پس از آن جلسه را ترک کرد.

پلوسی در توئیتر نوشت:‌ از نزدیک اوضاع را در پی این حملات موشکی علیه نیروهای آمریکایی در عراق رصد می‌کنیم. ما باید از امنیت اعضای ارتش مطمئن شویم که شامل پایان تحریکات بی مورد از جانب دولت واشنگتن و درخواست از ایران برای توقف خشونت‌هاست. آمریکا و جهان نمی‌توانند جنگ را تحمل کند.

الیزابت وارن، یکی از کاندیداهای دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در مراسمی در نیویوک گفت:‌ اکنون، قلب و دعای من با ارتش ما و خانواده‌های آنها در عراق و سراسر جهان است. این یادآوری برای ضرورت کاهش تنش در خاورمیانه است. مردم آمریکا یک جنگ دیگر با ایران را نمی‌خواهند.

جو بایدن، کاندیدای دموکرات نیز در مراسمی در حومه فیلادلفیا گفت، این حمله قابل پیش بینی بود و تقصیر بر عهده نحوه عملکرد ترامپ است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که بامداد امروز(چهارشنبه) رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها